The social media expert

– Tu! Muiere! Azi primim o vizită foarte importantă, zic.
– Ha? Ce vizită? zice nevestica.
– O vizită de la un social guru, zic.
– Ha? Ce-i ăsta, Evangelist din ăla Microsoft? Sau iară vrun prekin din ăla de-al tău de pe Twitter… Facebook? Vrun blogger?
– Nu, tu dragă, nu. Deşi are mega mulţi followerşi, fani…
– Ce followerşi şi fani?
– Păi… d-ăia. Followerşi. Fani. Abonaţi la canalul lui. Vizitatori unici! Şi face o grămadă de bani de pe urma lor, că e expert.
– Aha, zice nievasta. Şi tu de ce nu faci?
– Păi el este highly influential. Deci mult mai influential ca mine, de exemplu.
– Păi aia nu-i greu, să ai mai multă influenţă decât Groparu, zice şefa.
– Ascultă-mă ce-ţi spun! E cel mai influential, că are PR şi page rank bun. Şi e savvy. Şi la platforma lui vin sute de mii, poate milioane de unici lunar. Şi face o groază de bani de pe urma lor, nu ca mine, tu, că încă nu am apucat să monetizez reţeaua mea suficient cât să-ţi iau casă din banii de pe blog, ca alţii.
– Păi el cum poate şi tu nu poţi?
– Păi nişa lui e mega mare, tu, şi e cam singur pe nişa aia, nu ca mine, că mă bat cu juma’ de ţară cu bloguri.
– Aha, zice nevasta. Şi când vine?
– Imediat, că e prin zonă. De fapt… ia auzi!

Cineva bate la uşă.

– El e, zic. Mă duc să-i deschid.

Deschid larg uşa.

– La mulţi ani, dom’ părinte, poftiţi, da, primim cu botezul…

50 lovituri, dă-i și tu!