Să nu-i întrebaţi pe cei de la Lidl cum au făcut primul milion…

…de fani pe Facebook.

Lidl este singura reţea de magazine din ţară care pare că-i lipseşte o vocală; dar, odată cu multe consoane pentru aşa un cuvânt scurt, Lidl este şi primul brand non-media care va ajunge în Liga I a lui Zuckerberg în România, cu 1 milion de fani pe Facebook, drept pentru care vor sărbători printr-o serie de concerte (“Mix Music Evo”) – care încep la Cluj. Pe scenă vor defila:
– Andra-piele-de-găină
– Connect-R (hai, ticule, că mai ai un pic şi dormi şi tu ca toţi oamenii)
– Smiley (“reîncarcă-ţi acum cartela Lidl!”)
– Proconsul (pre-ambasador)
– DeepCentral (nu Shallow Central)
– DJ Rynno & Sylvia
– What’s Up
– Andreea Bălan-liberă-la-mare
– Laurentiu Duţă
– Keo & Skizzo Skillz
– Crush & Alexandra
– Alin Călinescu
– Marius Gavrilă & DJ Jungle.

Aşadar la noi, la Cluj, mâine, 11 august, la ora 17:00, Sala Sporturilor. Chiar dacă nu eşti în Cluj!

Cum aşa? Păi uite-aşa: dacă nu puteţi asista fizic la concerte, puteţi asista psihic prin intermediul aplicaţiei inteligente de FB, botezată: “Live pentru 1.000.000”. Pe niste ecrane mari vor fi proiectate imagini live transmise din aplicaţie, imagini pe care le poţi furniza chiar tu, cititor gropăresc, în momentul în care intri in aplicatie cu webcam-ul pornit. Poţi să intri şi să zâmbeşti frumos, să tragi cu ochiul, să scrii “o iubesc pe Mariana şi pe sora ei” pe o pancartă sau chiar să te strâmbi la lume – este momentul în care te vor vedea mii de oameni şi e păcat să nu te faci de râs.

Aplicaţia este disponibilă aici, şi se va activa pe perioada concertului de mâine. O sa incerc sa intru pe aplicatie direct de la concert, ca sa pot asista virtual la eveniment chiar in timp ce asist, vorba aia, fizic, nu psihic!

post 2

3 lovituri, dă-i și tu!