Mare concurs pentru bloggeri, mare

Ştiţi cât de mult iubesc eu băncile, aşa-i? Dar nu pot nega faptul că BCR este banca cea mai omniprezentă în online-ul din România, şi asta merită aplaudat. Mai mult ca sigur că şi Alex Negrea a împins mult la locomotiva asta prin întreprindere, pentru că sunt sigur că meritul este în primul rând al său, deci wespekt.

Aşadar, să vă spun ce contează: Chinezu cel călare pe blogalinitiative.ro (pseudo-agenţia de reclame pe bloguri; deci pseudo-) şi de mânuţă cu Revista Biz au lansat o provocare pentru bloggerii de pretutindeni, mici şi mari: orice blogger poate participa la campania de promovare a noului produs BCR de refinanţare, în perioada 6 iunie – 4 iulie (la auzul cuvântului refinanţare, mi-am ridicat o sprânceană din faţa aia a mea care pică în ziua de salariu când mă gândesc la ratele mele dragi; de fapt, mai degrabă scumpe decât dragi).

Aşadar, bloggere mare sau mic, poţi câştiga unul din următoarele premii:

– Premiul 1: 1500 de euro (bă! deci 1500 euro, da?)
– Premiul 2: 2 bucăţi iPad de 16 G
– Premiul 3: 5 smartphones HTC

…dacă scrii cât mai creativ pe blog despre produsul de refinantare al BCR si obiectivele pe care BCR le urmăreşte cu această campanie. Deci musai – da’ musai! – fii creativ şi scrie sau produ conţinut de calitate. Cu alte cuvinte, dă-ţi cu părerea despre produsul BCR şi despre felul în care crezi că produsul acesta de refinanţare ar putea fi promovat. Ar fi bine să abordezi subiectul odihnit şi cu pasiune (se punctează numărul de postări, de comentarii la postări, de menţionări pe Twitter şi pe Facebook, de felul în care reuşeşti să faci să vibreze circumvoluţiunile juriului) dacă visezi la cei 1500 cocostârci sau gadgeturi cu ecrane tactile. Şi de aici mingea este în terenul vostru!

Juriul constă dintr-un reprezentant Blogal Initiative, un reprezentant al Revistei Biz, partener oficial al proiectului, şi dintr-un reprezentant becerist. Şi anunţaţi postările voastre pe mailul <contact at blogalinitiative.ro>, ca să ştie şi oamenii ăia ce faceţi. Şi nu uitaţi să menţionaţi şi Revista Biz (revistabiz.ro) ca partener oficial al campaniei, că să vedeţi voi numai ce se vor ferici oamenii ăia! Pfuaaaay de mine.

Nu aveţi idei de promovare? Ce ziceţi de nişte spoturi radio sau video creative? Sau de un copy inteligent de pus pe outdoor? Sau aplicaţii web inteligente care să-i găsească pe cei care se plâng pe net de ratele mari? Singura limită este cea a imaginaţiei voastre:)

Eu, în locul vostru, aş scrie şi ce aş face cu banii pe care i-aş economisi după o refinanţare (oricum am lua-o, acum dobânzile sunt mult mai cumsecade decât în perioada în care orice Gică, inclusiv Groparu, lua credite de zeci de mii de lei cu buletinul). Şi ca să vă dau şi mai mură în gură, eu, unul, aş scrie cât de mult m-ar ajuta banii aceia ca să fac ceva bun pentru viitorul meu. Nu ştiu, gen făcut un curs de web design, sau învăţat germana cumsecade sau chiar de economisit pentru a porni o afacere.

No, ne băgăm?

31 lovituri, dă-i și tu!