Apropos de postarea de ieri, în seara asta am avut o discuţie telefonică cu domnul Daniel. Domnul Daniel de la – aţi ghicit! – Daniel Taxi, firma şoferului care încerca să ne ia preţul dublu de la aeroport până în Floreşti.

Azi pe la prânz, în timp ce postarea circula la liber pe interneţi, am trimis un e-mail la adresa Aeroportului şi încă unul la Consiliul Judeţean, în care îi rugam să-mi răspundă la întrebările din coada postării cu pricina. Apoi mi-am zis că, dacă tot îi înştiinţez pe unii, hai să-i înştiinţez şi pe ceilalţi: aşa că am sunat şi la Daniel Taxi şi, fără să le spun că eu sunt blogger şi că am scris deja despre ei, i-am înştiinţat ce am păţit cu şoferul lor. Doamna de la dispecerat mi-a zis că mă va suna domnul patron. Wow, mi-am zis.

Şi m-a sunat chiar el. Ştia de postarea de pe blog, nu ştiu de unde auzise, nu este relevant. Ce am discutat:

1. Şoferul Daniel Taxi oricum nu avea cum să mă ducă pe mine decât dacă cumva sărea peste ceilalţi trei taximetrişti din faţă. Despre asta nu a fost vorba niciodată: eu aş fi fost de acord să aştept să plece cei din faţă, în condiţiile în care şoferul Daniel Taxi îmi lua tariful cinstit.

2. O cursă Floreşti – Aeroport nu are cum costa numai 36 de lei, deci posibil ca cei 60 de lei ceruţi de el să fie mai aproape de suma reală. Pe Google Maps sunt vreo 18 km, iar tariful de noapte este de circa 2 lei/km. În condiţiile în care nu prea prinzi semafor şi nici trafic marţea la ora 00:00, faceţi voi calculele. Cert e faptul că, la sosire, ceasul taximetristului de la Nova arăta 36 lei. Curat, cinstit, curat cinstit.

3. Nu ar fi trebuit să trag o concluzie numai pe baza a ceea ce spusese şoferul. Adică chiar dacă el mi-a spus cât costă cursa, eu ar fi trebuit să mă sui în maşina lui, să ajung acasă şi apoi să-i plătesc exact cât arată ceasul, chiar dacă ceasul arăta mai puţin decât mă înţelesesem eu cu el. Atunci, şi numai atunci, aş fi avut un caz beton cu care puteam merge la presă, la patron şi puteam face tam-tam pe blog.

Lucrurile stau aşa: eu nu mă pot hazarda să mă sui cu nevasta într-un taxi al cărui şofer se declară predispus la şmecherii şi să refuz apoi să-i plătesc cât îmi cere. Ce se putea întâmpla? Îşi chema vreo trei colegi de taximetrie şi urma apoi o scenă dintr-un film cu Cichi Cian; îmi puneam poate şi soţia în pericol gratuit, pentru că e mai simplu să loveşti o femeie decât un blogger de 1.85 m; dacă venea Poliţia, ar fi fost cuvântul meu contra cuvântului lor; dacă mă alegeam cu dinţii sparţi şi depuneam plângere, colac peste pupăză, băieţii ar fi ştiut şi unde locuiesc (iar despre justiţia română am cele mai bune păreri – sau nu); şi totul numai pentru că aş fi dorit să obţin o dovadă clară de furtişag, cu care să fac… ce? Că nu sunt şi nu vreau să devin justiţiarul taximetriştilor.

4. Ar fi trebuit să scriu numele firmei numai după ce aş fi făcut plângere la conducere, iar plângerea mea nu s-ar fi soldat cu sancţiuni. La care am răspuns astfel:

a) nimic din ce s-a întâmplat marţi seara nu a fost exagerat în vreun fel în articolul meu. Am prezentat faptele cât am putut eu de obiectiv, fără înflorituri. Iar faptele, aşa cum s-au petrecut, implică firma Daniel Taxi din întâmplare. Putea fi Terra, Diesel, Nova – s-a nimerit Daniel. Ăsta este tristul adevăr. Şi am raportat ca atare.
b) da, probabil ar fi trebuit să scriu numele firmei numai după ce aş fi epuizat căile de atac. Dar: noi, bloggerii, nu suntem supuşi rigorilor presei tradiţionale. Asta, fireşte, este şi bine, şi rău. Este bine pentru că putem scrie orice despre oricine. Este rău pentru că – aţi ghicit – putem scrie orice despre oricine. Dacă eram organ de presă, după o asemenea întâmplare aş fi căutat să aflu punctele de vedere oficiale ale celor implicaţi, aş fi urmărit subiectul (oricum, Aeroportul şi Consiliul Judeţean nu scapă până nu obţin de la ei un punct de vedere oficial), nu ştiu, aş fi făcut chestii presăreşti. Gazetăreşti. Dar concluzia este simplă: în afara conştiinţei mele, nu am cui da vreo explicaţie legat de ce fac/scriu/susţin pe blog şi explicaţiile le dau numai dacă EU cred de cuviinţă (de regulă, cam cred), pe propria mea răspundere. Dacă şi când credibilitatea mi se va duce uşurel la vale din varii motive, voi putea închide liniştit şandramaua – din nou fără a fi obligat să dau vreo explicaţie cuiva. Blogging, frate!
c) dacă mergi într-un magazin şi cumperi ceva, şi afli apoi la casă că eşti suprataxat, nu faci o plângere la managerul magazinului? Şi, până ţi se rezolvă plângerea, nu discuţi cu prietenii, la un şpriţ, la o bere, ce ai păţit în magazinul X? “Ba da”, zice domnul Daniel, “dar discut la un şpriţ cu 3 oameni, nu cu 2000!” No, şi iaca primele două întrebări la care vă rog să răspundeţi:

– Ce ar trebui să facem noi, bloggerii, în asemenea situaţii? Să dăm numele firmei din prima pe blog, sau să îi protejăm identitatea până când nu reuşim să găsim rezolvare la problema noastră folosind procedurile tradiţionale (“gazetăreşti”, dacă vreţi)?
– Cât din ce facem noi pe blog se adresează prietenilor, şi cât cititorilor? Pentru că am senzaţia că pe blog vorbesc unor prieteni.

5. “Am o firmă de 400 de oameni, şi nu e normal ca 400 de oameni să sufere din cauza comportamentului unuia dintre ei pentru că dvs. aţi scris pe blog despre asta”. Mi se pare corect. I-am răspuns aşa:

a) nimeni nu se aşteaptă ca firma să aibă 400 de roboţi, ci 400 de angajaţi. Oameni angajaţi. Din ăştia 400, unul sigur va fi lichea; la naiba, în orice grup de oameni, din 200, 80, 20, din 10 oameni unul sigur va fi lichea. Şi nimeni nu judecă, sau nu ar trebui să judece, o firmă întreagă, un brand, după gafa unui simplu soldat. “Bun, şi dacă judecă?”

– A treia întrebare pentru voi: judecaţi o firmă întreagă după comportamentul unui singur angajat?

b) nu am scris nimic de rău despre firma Daniel Taxi. Am scris, însă, despre şoferul ei. Corect? Corect.
c) “cum m-aş simţi eu dacă ar scrie, măre, în presă, despre o gafă pe care aş fi făcut-o eu la serviciu, fără voie? Apropos, ce meserie am?” Păi haidem să o luăm aşa: în nici un caz nu aş încerca să minimizez gafa sau să dau vina pe cel care a descoperit-o sau scrie despre ea. E a mea, eu am născut-o, o adopt cu fericire şi o strâng în braţe! (Moment de sinceritate gropărească: acum vreo 6 ani, cei de la acum defunctul săptămânal Clujeanul îmi cer părerea despre nişte plăci memoriale scrise într-o limbă engleză destul de aproximativă, amplasate de Primărie în p-ţa Unirii. Fireşte, demontez cu sânge rece stângăciile de limbaj şi greşelile, cu satisfacţia unui profesor sadic, iar la final, când explic de ce trebuia scris – parcă – the year 1462 AD în loc de românismul e.n., scap porumbelul şi traduc AD cu After Christ în loc de Anno Domini. Am zis porumbel? Ce porumbel, frate, că fuse ditamai struţul! Traducător autorizat cu experienţă, cu cărţi publicate… Să fi văzut ce comentarii s-au iscat – am înghiţit în sec, am rugat oamenii să facă o corectură şi am înghiţit găluşca. Poftim, moment de sinceritate!)
d) PR. Domnul Daniel se plângea că i-am cauzat gratuit un dezastru de PR. I-am explicat că va ieşi mult mai bine din această criză, şi el, şi ceilalţi 400 de angajaţi, după ce voi scrie pe blog următoarele: din cele trei reclamaţii făcute azi (Cons. Jud., Aeroport, Daniel Taxi), dânsul este singura persoană care s-a deranjat să mă sune personal. Nota bene, deci ditamai patronul, da? Şi asta este procedura standard la ei în firmă, indiferent dacă reclamaţia este făcută de neica nimeni sau neica nimeni cu blog. A vorbit frumos, calm, a ascultat când am avut eu de spus ceva, deşi tradiţia românească prevede contrariul. Nu a încercat să mă îmbârlige şi m-a asigurat că va lua măsuri împotriva şoferului care încercase să mă jecmănească marţi seara, deşi niciodată nu am fost pentru pedepse (pentru că de prea multe ori mi le-am încasat eu însumi ca să le doresc altcuiva).

– A patra întrebare pentru voi: cele două articole, cum sunt cel de ieri şi cel de azi, vă vor influenţa în vreun fel în alegerea unei firme de taxi?

Vă mulţumesc de pe acuma pentru răspunsuri, sunteţi liberi să comentaţi cum doriţi (la articolul anterior nu am prea intervenit, deşi am citit toate comentariile cu atenţie), sunt cu ochii pe voi!

Continuăm cu aventurile italiene luni, că ultimele două postări de aici au fost prea enervant de serioase. Adaug numai că articolul de ieri a fost preluat de Ştiri de Cluj şi a fost un deliciu să citesc comentariile de acolo în care am fost făcut cu ou şi cu oţet – “cocălar care merge la italieni să se drogheze cu etnobotanice, pentru că acolo-s mai ieftine” şi “a vrut să circule pe gratis cu taxiul, că o rămas fără bani” mi s-au părut cele mai gustoase. Îi salut şi cu această ocazie pe domnii taximetrişti care aşa s-au gândit să dezamorseze conflictul şi le doresc numai bine.

 

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 49 comments

  1. hoinaru Reply

    hai sa-ti spun cum s-a vazut de la Bucuresti toata treaba (adica cum am perceput eu):
    1. au inceput smecheriile la taxiuri si la Cluj
    2. in general e decent cu taxiul prin provincie, orice cursa costa cat e pornirea la noi. dar ai grija, bai bucurestene, ca cine stie peste cine dai.
    3. mi-a ramas in cap numele firmei Daniel Taxi, dar nu cred ca o sa-i iau pe ei data viitoare cand merg in Cluj.

  2. so Reply

    Nu vin des prin “Bucurestii Ardealului” ( 😆 ), si de obicei vin cu masina (de fapt cu Dacia). Dar cand voi iesi la Ursus sigur voi fi mai atent la ceasul taximetristului, indiferent ca e de la Daniel Taxi sau altii. Pacat ca marul putred a stricat ditamai gramada de mere frumoase. Si sunt convins ca nu e singurul, doar ca s-a intamplat sa fie marul lui Daniel.

  3. alexutzova Reply

    Q1&2: Da, numele se da din prima pe blog si apoi, daca lucrurile s-au schimbat, se vine cu actualizare (udpates). Informatia conteaza acum, nu maine cand cazul e deja clasat. Ca si cititor, nu are nici o relevanta pentru mine daca soferul a fost sau nu sanctionat. Nu conteaza sanctionarea unui angajat, ci masurile luate (ex.: training la toti soferii).
    Q3: Da, atata timp cat angajatul respectiv reprezinta firma sau poarta niste insemne (masina/ uniforma/ ecuson), judec o firma intreaga dupa comportamentul acestuia. Cineva l-a ales in functia respectiva, deci se presupune ca a intrunit criteriile de angajare si standardele firmei X. Daca angajatul are un comportament care lasa de dorit, consider ca i s-a putut permite sa se ajunga aici. Si daca i s-a permis unuia, nu cred ca o fi singurul…
    Q4: Da, influenteaza, cu mentiunea ca ma influenteaza fiindca e scris de tine. Ai obtinut incredere (incredere de prieten, nu de cititor 🙂 . Aceeasi informatie venita de de la un neica nimeni nu ar fi avut nici un efect. Nu vad unde e lovitura de PR- public relations. Adica nu te astepti de la un sofer, prin natura meseriei lui, sa aibe relatii cu publicul?!?

  4. Daniel A. Reply

    Parcă ai dat prea multe explicații; cât despre ce ai făcut eu unul sunt complet de acord, dacă ai influență trebuie folosită și pentru cei care nu o au. Crezi că ești singurul căruia i s-a întâmplat asta?

    P.S. Oare cine nu-și citește mailul?:)

  5. Robert U. Reply

    Eu mai mult citesc decat comentez si, pentru ca am savurat muuulte din postarile tale, ma sint cumva dator sa iti raspund acum.
    1.Cred ca e ok sa fie dat de la inceput numele firmei, pentru ca (2.) simt, la fel ca tine, ca suntem intre prieteni.
    3. Nu judec o firma dupa un singur angajat, dar o pot judeca dupa cum gestioneaza o situatie de genul celei povestite de tine.
    4. Daca as fi in Cluj, nu as evita Daniel taxi pentru ca stiu cui ma pot adresa in caz ca se intampla ceva nasol si, mai ales, ca voi primi un raspuns.
    Toate cele bune!

  6. Obi wo Kenobi Reply

    Eu cind ajung in alt oras, ma uit dupa o persoana de incredere (sa zicem ca am fler) si ii spun sa imi recomande o firma serioasa de taxiuri. Pina acum n-am avut surprize.
    Ai dreptate, comportamentul civilizat al patronului e un plus si as folosi in continuare firma lui.

    Si daca sintem la capitolul taxiuri si se apropie vara: cind veniti la Constanta si luati un taxi din gara, cascati ochii la tarifele de pe portiera masinii; tariful normal e 1.79 si e scris cu negru; daca e scris cu rosu, e de vreo 3 ori mai mare si nu puteti protesta la destinatie, pentru ca era afisat.

  7. vlad Reply

    Subscriu la ceea ce a scris @Alexutzova.
    Cand ai inceput sa scrii ca te-a sunat patronul, zau, ma asteptam la alta atitudine. Una e scuze si pareri de rau. Deja incepeam sa-l apreciez 😉 Citind continuarea am realizat ca ma inselam. Deci:
    _ DA, trebuie sa dati numele firmei din prima pe blog, de aia va cinsideram prieteni. Vrem sa aflam nemultumirile vis-a-vis de o firma imediat, scuzele firmei sunt mai putin importante ( nu neimportante, le vom afla si pe acelea cat de curand 😈 )
    _ nu e problema noastra asta cu “Am o firmă de 400 de oameni, şi nu e normal ca 400 de oameni să sufere din cauza comportamentului unuia dintre ei pentru că dvs. aţi scris pe blog despre asta”. E problema managerului, care trebuie sa-si asume orice greseala de-a subordonatilor. Si sa o indrepte apoi, sau nu
    _ nu judec, neaparat, o firma intreaga dupa comportamentul unui singur angajat, insa dupa reactia acestui patron DA
    _ in ceea ce priveste “un dezastru de PR”, recunosc si meritele domnului patron ( . A vorbit frumos, calm, a ascultat când am avut eu de spus ceva, deşi tradiţia românească prevede contrariul. Nu a încercat să mă îmbârlige şi m-a asigurat că va lua măsuri împotriva şoferului” ), insa, avand in vedere TOT tabloul, TU ai fost DOMNUL. Ramane de vazut daca merita (eu, unul, nu prea cred, dar, na! )
    _ “cele două articole, cum sunt cel de ieri şi cel de azi, vă vor influenţa în vreun fel în alegerea unei firme de taxi?”
    Raspuns: ma vor influenta IREMEDIABIL

  8. Gigi Reply

    1. De acord cu Robert U. : reacţia patronului a fost promptă , indiferent de motiv (fie aşa procedează cu toate sesizările , fie , din cauza intensei mediatizări , a intervenit doar in cazul tău) . Putem spune că a reuşit să mai echilibreze firma de taxi .
    2. Chiar dacă se declară cu toţii ,,mieluşei ” , adeseori diferenţele de opinii dintre taximetrişti şi clienţi s-au terminat cu cotonogirea serioasă a celor din urmă . Evident că ai procedat corect când ai evitat să urci în maşina celui ce ,,ştia” preţul dinainte de a porni în cursă .
    3. Mediatizarea acestei întâmplări probabil că o să le arate şoferilor de taxi ce uşor se poate afla despre un eventual comportament inadecvat .
    4. Fără nicio îndoială sunt şi taximetrişti corecţi şi cinstiţi .

  9. andrei crivat Reply

    in capul meu comentariul asta va fi foarte lung, o sa incerc sa fiu cat mai concis.

    1. Da, m-astept sa dai (sa dau, sa dam) numele firmei. Pentru ca ma intereseaza mai putin fenomenul general (exista taximetristi care nu joaca cinstit), ca-l stiu. Ma intereseaza mai mult cazurile concrete, sa ma pot feri de ele.

    2. Ce scriem pe bloguri se adreseaza, in mod clar, cititorilor. Nu prietenilor. Ca te citesc… well, cititorii. Ca unii dintre ei ti-s prieteni, e doar o coincidenta.

    3. Da, mi se intampla sa judec o firma dupa un angajat. Poate suna superficial, da’ angajatul ala reprezinta interfata prin care eu colaborez cu firma respectiva. E tot ce vad eu din firma aia. Nu ma refer la firme de taxi, ma refer la firme cu care interactionezi. Si cand interactionezi, experienta ta se rezuma strict la interactiunea cu angajatul ala.

    4. Ma influenteaza (cum zicea cineva mai sus, pentru ca ai scris tu si am incredere in ce zici) la modul ca probabil o sa evit soferul cu pricina, daca-l vad pe strada.

    inca doua lucruri, ca bonus

    1. nu-l cunosc pe domnul Daniel. Dar mi se pare unul dintre cei mai isteti patroni de taxi din Cluj. Iese deseori cu masina proprie (care-i o masina deosebita, nu-i vreun logan), se anunta la comenzi, ia oamenii si nu le ia bani pe cursa. Eu nu l-am prins niciodata la comanda, dar mi se pare fain ca face asta, isi ajuta firma si isi ajuta si colegii taximetristi (zic eu)

    2. Daca tot esti prekin cu el acum, nu-l rogi sa se intereseza de aplicatia Clever Taxi ? Eu merg in 90% din cazuri cu Taxi Daniel. Dar folosesc aplicatia Clever Taxi, unde ei nu-s listati, ceea ce-mi strica armonia spirituala si psihica 🙂

    m-am intins, stiu, da’ e un subiect care cere vorbe 🙂

  10. daniel rus Reply

    Cine ți-a zis că presa, după o întâmplare asemănătoare, ia legătura cu toate părțile implicate și doar apoi îi dă drumul pe print sau internet? Poate or fi și din ăștia, dar nu Știri de Cluj. Și chiar dacă o fac, oricum scriu doar ce vor ei. Îl citez pe Horia de la Știri de Cluj „Sunt unele stiri in care reflectam parerea cititorilor. Ei ne povestesc problemele lor, iar noi le postam pur si simplu. Le oferim oamenilor sansa de a scrie ei, practic.” Ce ar mai fi de spus? Comentariul l-a lăsat aici http://danielrus.ro/2013/01/23/jurnalism-dupa-ureche/
    Asta ar fi, cred, un răspuns la întrebarea nr.4

  11. marius Reply

    1. La fel cum as vrea sa stiu in ce market s-a gasit marfa stricata in urma controalelor (si presa nu da numele pentru ca e interzis, cica), la fel vreau sa vad numele celor implicati peste tot chiar daca este vorba doar de un angajat. Nu trebuie sa generalizam (uneori si eu am tendinta asta dar incerc sa ma feresc), dar trebuie spus unde lucreaza respectivul.
    2. Uneori am impresia ca ma citesc doar prietenii si cand vad ca ceva ia amploare, ma lasa cu gura cascata pentru ca eu “stiu” ca ma citesc doar prietenii.
    3.Cred ca am raspuns mai sus: am tendinta de a judeca. Se intampla la fel si in presa. exemplu: se judeca o institutie dupa 5,6 , 10 oameni care freaca menta, de exemplu, si se vorbeste la general, ibndiferent de cum se cheama ea. Chiar daca este unul care isi face treaba e bagat in aceiasi oala cu ceilalti
    4. Ma vor influenta, adica voi chema de acum si Daniel Taxi, pentru ca vad ca patronului ii pasa de ce se intampla. In schimb nu-i voi folosi niciodata pe cei de la Student Taxi pentru ca tanti administrator in afara de faptul ca vroia sa-si faca reclama prin toate comentariile la articolul meu, nu a spus absolut nimic si nu a negat nimic. (vreo 5, poe langa cele existente, au ajuns in spam pentru ca erau absolut identice si era doar reclama)

  12. Petreanu Reply

    Nu inceteaza sa ma amuze acesti furnizori de servicii publice, fara nici o preocupare pentru proceduri, instruirea personalului, etica etc si care se infurie pe clienti cand angajatii lor dau rateuri si se fac de kkt.

  13. adi hadean Reply

    Măcar pe tine te-a sunat patronul firmei, au încă mai aștept să mă sune președintele Omniasig să-mi spună cum fac ei de nu plătesc polițele decât dacă-i atingi sever la PR.
    Mă întreb des dacă-i în regulă să folosim blogurile pe care le avem și pe care scriem pentru a ne face ofurile auzite, pentru a căuta cumva reparație. Concluzia la care ajung de fiecare dată, în lumina experiențelor nefericite pe care le am în această țară (pe care o iubesc, sincer și fără condiții) e că DA, TREBUIE. pentru că dacă Social Media înseamnă să ne arătăm pozele cu pisici și cafea, să adunăm bani în pușculița unui bolnav de leucemie ori să ne hlizim la tâmpeniile virale inventate de te miri cine, înseamnă și să accepți schimbările aduse de tehnologie și de posibilitatea de a comunica oricând către audiențe virtual nelimitate. eu îmi asum faptul că o persoană căreia nu-i place cum gătesc va scrie despre asta așa cum îmi asum creșterea prestigiului în urma unor cronici pozitive. Social Media ar putea să ne învețe să nu mai stăm cu degetul în nas la semafor și, eventual, să nu mai furăm de la alții.
    și da, primul număr pe care-l apelez când chem un taxi e cel de la daniel taxi. pentru că merg cu ei de doi ani, fără incidente. și da, dacă pățeam ca tine, făceam ca tine (sau mai rău), indiferent de numele firmei.

  14. vlad Reply

    @Daniel Rus, cand esti angajat al Electrica e neelegant sa postezi comentarii fara argumentari solide. La fel este sa te folosesti de spam, sau pt a posta ceva cu titlul “jurnalism dupa ureche” in ideea in care ai facut-o tu

  15. RazvanS Reply

    1. “Ce ar trebui să facem noi, bloggerii, în asemenea situaţii? Să dăm numele firmei din prima pe blog, sau să îi protejăm identitatea până când nu reuşim să găsim rezolvare la problema noastră folosind procedurile tradiţionale (“gazetăreşti”, dacă vreţi)?”

    Mi se pare normal sa publici si numele firmei. Altfel e un simplu text de cancan, cum fac televiziunile la stiri. Compania respectiva e motivata sa rezolve problema semnalata, si in functie de cum o abordeaza, clientii pot alege sa ii folosesca serviciile in continuare sau sa le evite. Am mai multa incredere intr-o firma care accepta ca exista o problema si incearca sa o rezolve, decat intr-una care ascunde mizeria sub pres.

    2. “Cât din ce facem noi pe blog se adresează prietenilor, şi cât cititorilor? Pentru că am senzaţia că pe blog vorbesc unor prieteni.”

    Whatever rocks your boat. Daca iti face placere sa scrii pentru cititori. fa-o. Daca iti face placere sa scrii pentru prieteni, cu atat mai bine. In ambele cazuri cei care consuma informatia se vor adapta stilului si se vor comporta ca atare (sper).

    3. “A treia întrebare pentru voi: judecaţi o firmă întreagă după comportamentul unui singur angajat?”
    Da. Judec dupa comportamentul angajatilor. Daca patronul nu are grija ca cei care interactioneaza cu clientii sa reprezinte corect firma, e problema lui. Daca are grija ca situatiile aparute sa se rezolve civilizat si just, foarte bine. Impresia mea despre firma se va schimba.

    4. “A patra întrebare pentru voi: cele două articole, cum sunt cel de ieri şi cel de azi, vă vor influenţa în vreun fel în alegerea unei firme de taxi?”
    – voi atent cand voi apela la servicii de taximetrie, indiferent ca sunt in Cluj sau in alt oras. Daca ceva mi se pare dubios, voi evita pe cat posibil sa le folosesc.
    – daca o sa ajung prin Cluj si o sa am nevoie de taxi, nu o sa evit masinile Daniel Taxi

  16. andrei crivat Reply

    @vlad – oare cum poti vedea vreo legatura intre unde lucreaza Daniel Rus si ce comenteaza, cand comentariul n-are nici o legatura cu electrica ?

    Sau era o atentionare subtila, “vezi ca stim unde lucrezi” ?

  17. vlad Reply

    @andrei crivat, el a postat un link in comentariul lui. Am cedat spamului si m-am uitat pe el. Atata tot 😉

  18. vlad Reply

    si el singur, in comentariul sau, la propria postare, spune unde lucreaza. Ca sa fiu sigur ca ma explic destul. Deci nu sunt clarvazator, asa am ” vazut legatura intre unde lucreaza”. Iar legatura “intre ce posteaza” este ca ideea e aceeasi cu cea pe care o asterne aici: “De ce nu a fost contactat cineva din partea furnizorului pentru un punct de vedere” inainte de postare”. Idee cu care eu, mai sus, am aratat ca nu sunt de acord, si am aratat si de ce. Dar nu toata lumea trebuie sa aiba aceeasi parere cu mine 🙂

  19. vlad Reply

    “Subtilitatile” cu “atentionare subtila” poate erau de efect daca d-nul Daniel Rus era de parere opusa celei pe care o are, dar te cred ca esti de buna credinta 😉

  20. Sorinelu' Reply

    1.) Nu stiu cum e mai bine. Daca n-ai fi dat nume, s-ar fi intamplat ceva? Domnul Daniel a sunat ca ai facut plangere pentru un angajat sau pt ca a aparut numele companiei?
    2.) Esti intre prieteni. Pana te preia vre-un alt gazetar. Atunci, cercul se largeste.
    3.) Nu. Dar acum avem 2. Un taximetrist si un manager. In locul manager-ului as fi facut altceva. Instant comunicat ca acel taximetrist a fost dat afara. Cerut scuze public. Nu vreau sa judec pe manager dar imi da impresia ca vrea sa repare spoiala si nu sa rezolve problema. (“Şoferul Daniel Taxi oricum nu avea cum să mă ducă pe mine decât dacă cumva sărea peste ceilalţi trei taximetrişti din faţă” – ce argument ii asta???)
    4.) Circul f. putin cu taxiul. Oricum iau doar de firma, si in general prefer firmele vechi. Voi evita Daniel probabil, dar nu pentru ca au soferi necinstiti (toate firmele au, sunt sigur de asta). Ci pentru ca Daniel a avut ocazia sa arate ca pot fi diferiti si nu au facut-o.
    PS. Nu trebuie sa sufere toti soferii pentru unul. Dar ca sa nu sufere atunci sa nu permita ca intre ei sa existe astfel de specimene. Daca ei tolereaza astfel de taximetristi ca si colegi, la un moment dat o sa se intoarca impotriva lor.
    PS2. Gropare, decat sa dai satisfactie unui rechin ca te-o prostit, mai bine ma suni. La orice ora, daca sunt in Cluj vin si te iau si te duc eu cu masina mea unde vrei. Sau ti-o dau imprumut. Sustin manifestul asta pentru ca imi doresc ca specia asta de smecheri mereu pusa pe tepe sa dispara.

  21. Mircea Reply

    Poate le creste numarul de clienti acum; poate soferii lor au primit o “urecheala” si vor fi mai atenti.
    Deci tot “raul” spre bine.

  22. Suminona Reply

    1… spune domnle tot , “ca la o bere” , altfel e ca si cum ai mere la streapteas si vezi doar tate , iar a doua zi mergi pe plaja la nudisti , si pe gratis … doar teaser si folosesti imaginatia …
    2. Clar prieteni 🙂 “ca la o bere”, ca si cum ai mere intr-un bar nou ,si acolo cunosti persoane noi 🙂 , pana pleci acasa , si dupa 10 beri , esti prieten cu toti :))
    3. CLAR CA DA , desi e cam necinstit … iar o analogie … ma duc la un restaurant , si desi e mancarea buna , atitudinea si flerul ospatarului ma face sa nu mai vin niciodata la restaurantu asta , mai ales daca incarca nota …
    4. hmmm… prea putin … am mers de 3 ori cu taxiul in ultimi 10 ani , atunci cand mi-am ridicat masina de la service … si acolo a castigat cel mai apropiat taxiu care era in preajma , cand am primit telefon de la mecanic 🙂

  23. daniel rus Reply

    @vlad: Dacă link-ul meu e cu trimitere la unul din subiectele acestui articol, nu cred că poate fi considerat spam. Dacă nu-l puneam, mă puteai acuza că am inventat eu comentariul jurnalistului în cauză să mă găsesc în treabă, iar dacă Groparu l-ar fi considerat spam, poți să fii sigur că l-ar fi eliminat. Ce argument mai solid vrei în afara celui scris chiar de Horia: „Ei ne povestesc problemele lor, iar noi le postam pur si simplu.”?

    @groparu: scoate, te rog, link-ul pus în comentariul meu, ca să fie toată lumea liniștită 🙂

  24. Groparu Nemernic Reply

    @ daniel rus: am vorbit cu Groparu, daca a tolerat linkul, inseamna ca nu l-a considerat spam. Asa ca linkul poate sta linistit aici pe blog, mai ales ca o inceput sa se imprieteneasca si cu alte linkuri de pe site! Deseara cica ies impreuna la o bere…

  25. Stefana Reply

    Ce am inteles eu din conversatia cu domnul patron e ca tu esti de vina. Si asa se intampla de obicei, clientul e de vina. Sau cel putin asa cred domnii patroni.
    Eu circul destul de des cu taxi si pana acum mi s-a intamplat o singura data sa ma duca fara sa porneasca ceasul. Dar mi-a cerut fix cat as fi dat in mod normal. Stiu ca nu e OK ca am acceptat, dar promit ca nu mai fac.
    Cat despre firma Daniel, da e foarte bine ca ai dat numele. Nu trebuia facuta nici o investigatie ca sa iti fie explicat ca de fapt tu ai gresit, cand nu e asa.
    Nu stiu daca o sa evit firma in cauza de acuma incolo, fiindca eu sunt clienta fidela a altei firme, cu care pana acuma nu am avut nicio problema.
    Eu sper sa primesti raspuns si pentru celelalte e-mail-uri, fiindca sunt curioasa ce vina o sa iti mai gaseasca.

  26. ionescu simona Reply

    raspuns la intrebarile tale:
    1) voi bloggerii ar trebui sa faceti exact ce faceti : sa bloggeriti ( sau cum se zice ) ca e ultima forma de exprimare intr-adevar libera . Pana nu o vor ,, reglementa” si pe asta.
    2) poate ca problema ta e ca ai prea multi prieteni! Cati bloggeri cunosti in Cluj sa se poata mandri cu asa ceva?
    3) da. judec o firma intreaga dupa comportamentul unui singur angajat. Si al celui care greseste si al celui care repara greseala primului.
    4)articolul de ieri ma va influenta in alegerea unei firme de taxi. Si cel de azi , sau mai degraba pozitia exprimata in el. Cu toata amabilitatea domnului Daniel , tot romaneste a actionat , adica in loc sa penalizeze angajatul si sa repare lucrurile , cearta reclamantul ca , cum adica sa vorbeasca asa direct de el? Mergand pe logica asta , toti turistii ce se cazeaza la hoteluri in Romania trebuie sa semneze contracte de confidentialitate , ca nu vor povesti nimanui nimic din ceea ce au vazut si au trait acolo!

  27. Arthur Reply

    1) Mi se pare absolut normal sa dai numele firmei pe blog. Pana la urma, acel taximetrist a fost acolo folosind insemnele firmei respective, cu alte cuvinte in acel moment el a fost oglinda Daniel Taxi… Ca nu-i place asta domnului patron, asta e problema lui, iar data viitoare sa se uite de doua ori pe cine angajeaza. Stim cu totii ca soferii pot fi usor convinsi sa nu mai repete asemenea greseli, dar pentru asta trebuie ca si patronul sa-si dea mai mult interes, poate si bonusuri si salarii mai mari, iar cei care au comis-o voit sa raspunda pentru asta.
    2) Si eu cand te citesc am senzatia ca citesc povestile unui prieten, asa ca nu-l priveste pe dl patron ca tu intamplator ai 2000 de prieteni, nu 20 🙂
    3) Nu judec o firma intreaga dupa un singur angajat. Dar ma face putin mai vigilent la acea firma. Daca comportamentul se repeta de cateva ori si la alti angajati, clar ca imi fac o imagine generala proasta despre ei.
    4) Da si nu. Da, voi fi mai atent la soferii din Cluj, dar daca un sofer imi inspira incredere, nu as avea probleme sa folosesc Daniel Taxi cel putin 1-2 dati. Daca se dovedeste ca sunt OK, as mai apela la ei. Daca nu, trecem la altii.

    Ceea ce trebuie sa inteleaga toti, in opinia mea, e ca blogul pana la urma e o poveste PERSONALA a unei patanii, nu o relatare din presa scrisa sau audiovizuala. Motiv pentru care mi se pare normal sa dai informatii pe care ceilalti le evita. Asta ai patit, asta povestesti! In comentarii pot veni altii 100 care pot povesti ca au avut experiente placute cu Daniel Taxi, iar echilibrul se ajusteaza.
    Daca dl patron considera ca asa nedreptate i s-a facut, de ce nu te-a chemat la el la firma? De ce nu ti-a aratat ce inseamna taxi, de ce nu ti-a aratat cum sunt ei in viata de zi cu zi, in asa fel incat sa-ti dovedeasca ca face tot posibilul ca a lui padure sa nu fie cu uscaturi. Asa, gargara din gura poate face orisicine, ca aerul e gratuit.

  28. Mihaela Curea Reply

    Prima dată te adresezi firmei, scrii pe blog, fara sa dai nume, apoi dacă nu ți se răspunde sau ți se răspunde urât așa cum am pățit eu, scrii pe blog. Scrii pe blogul tau personal părerea ta.

  29. TVdece Reply

    Din punctul meu de vedere, lucrurile sunt simple: e blogul meu si imi asum responsabilitatea pentru ce scriu. Deci da, voi da nume, pentru ca, in momentul in care ai o anumita influenta, ai si responsabilitatea de a-ti informa cititorii.
    Da, judec o firma dupa comportamentul unui singur angajat, pentru ca e vorba de branding: angajatii sunt ambasadori de brand.

  30. demo Reply

    Cu siguranta i ai facut reclama gratuita. Si nu musai negativa. Nea patronu sa ti dea o bere.

  31. game rica Reply

    cum a zis si petreanu mai sus, e jenant.

    da, trebuie sa dai numele companiei pe blog. si da, de acum inainte cand mai merg in cluj o sa ma feresc de firma asta

    nu inteleg cum tot tu ai putea sa pici drept omu’ rau in povestea asta

  32. d.orin Reply

    sunt unul din nenumaratii tai cititori mai putin comentatori, ma atrage stilul in care povestesti, dar o postare atat de serioasa merita un comentariu. macar pentru statistica

    o sa incerc sa nu repet ce au scris si altii inaintea mea, dar vad ca directia e aceeasi:
    – da, mi se pare important sa dai numele, in primul rand din considerentul ca e blogul TAU, propriu si personal, locul tau de joaca. (putin offtopic, acum ceva vreme prezentam teparii de la World Media Casting, si s-a gasit un sef de pe acolo sa imi reproseze ca e un forum public. nu, nu era forum, era blogul MEU). un al doilea considerent este ca toata lumea care vrea sa stie ceva, care cauta informatii pe net, are nevoie sa stie exact despre cine e vorba, ca de-aia cauta informatii pe net.

    – tu scrie pentru cititorii tai, ca majoritatea iti sunt si prekini. mai mult sau mai putin cunoscuti. poate mai important e sa scrii pentru cei care intra “accidental”, cautand informatii pe net. vezi paragraful anterior.

    – nici eu nu judec o companie dupa un singur angajat, desi cei care au mentionat expres ca o fac au dreptate cu argumentul lor: atunci cand discut cu o companie, nu o fac cu toata compania sau cu seful ei, ci cu persoana care reprezinta interfata cu acea companie.
    In schimb, judec o companie dupa felul in care gestioneaza astfel de situatii (reclamatii). din punctul asta de vedere, Daniel Taxi are un mare plus din partea mea, chiar daca nu sunt din CJ (cu u lung).

    – la ultima intrebare nu am cum sa iti raspund (not applicable) in mod concret, in schimb pot spune ca informatii pe care le gasesc pe net, in general, pe forumuri sau bloguri (sa zicem in anumite “puncte de informare”) ma influenteaza macar cat sa imi trag un semnal de alarma.

  33. Silu Cartoon Reply

    Tara asta n-are cum sa se schimbe daca toti ascundem rahatul sub pres. Trebuie sa existe o reactie la orice lucru nasol care se intampla aici. Altfel ne meritam soarta. Deci, da-i bataie in continuare. Expune faptele! Fiecare trebuie sa facem asta. Oamenii de calitate trebuie sustinuti iar cei de alta natura trebuie dati la o parte pana vor intelege ca lucrurile nu mai functioneaza asa. Nu-i poate nimeni obliga sa se schimbe cu forta dar nici ei nu ne pot obliga sa-i suportam! Iar singurul lucru pe care il poate face un patron in cazul acesta e sa-si asume greseala subordonatului lui si sa-si ceara scuze! In rest nu intereseaza pe nimeni cum isi rezolva el problemele interne. Daca e bun va fi apreciat, daca nu sa ne lase…

  34. Nero Reply

    1. Nu evit Daniel Taxi, evit Student Taxi, asta cu siguranta. Si eu sunt patit, prin ianuarie cand au aparut, am luat taxi-ul de la aeroport fara sa fiu atent. am crezut ca s-a scumpit tariful (ca e la moda) si am platit 40 de lei in loc de 25 din Aeroport in Zorilor. Dar mi-a dat bon 🙂

    2. Intodeauna din aeroport intreb: aveti bon:). Te scuteste de tepe aditionale. Nu am patit sa imi ceara sa platesc stationarea cand iau taxiul de la aeroport dar las cu 1 leu in plus cand ajung. Stiu ca atata e 10 minute si ca nu pot sa primesc bon pe el.

  35. beny Reply

    Referitor la ultima ta intrebare fii sigur ca ma voi uita cu atentie ce firma de taxi iau data viitoare.. Te felicit. Ai facut ce trebuia

  36. Libe Reply

    Am citit şi articolul tău de ieri… Ieri… Dar m-am abţinut să zic ceva chiar dacă-mi stătea pe limbă. Văzând că ai revenit, arunc porumbelul. Ca să nu se simtă prost cei de la Daniel Taxi (Chit că nu e o firmă foarte serioasă, etc, etc da sunt altele şi mai grave… Deh, suntem bloggeri, deci da, avem voie să ne exprimăm liber opinia şi să dăm nume pentru că aşa avem noi chef), de fapt, chestia cu Floreştiul se întâmplă mai la toate firmele de taxiuri. Pe principiul: “Domnule, uite care-i treaba, io-s taximetrist, am guri multe de hrănit acasă. Dacă te duc io în Floreşti, benzina înapoi cine mi-o plăteşete?”. Aşa încât, majoritatea taximetrilor cer dus-întors la tarif. Nu e corect şi s-au prins mulţi de şmecherie că îşi pierd clienţii aşa că majoritatea aleg să rămână în Floreşti şi să ia de acolo pe cineva dispus să vină în Cluj. Din nou, o chestie greşită pentru că ei, taximetriştii au acte pe Cluj şi e ilegal să “muncească” înafara localităţii. Dar asta e partea a doua. Mai grav e când îţi cer dus întors atât ţie cât şi “nefericitului” pe care îl duce din Floreşti în Cluj. De ce? Pentru că ei, taximetriştii, “e baza”. Nu am nimic cu ei. Dacă ar fi mai corecţi, dacă nu s-ar considera stăpânii şoselelor şi mai ales, dacă nu s-ar mai da de parcă ar avea girofare, nu aş avea nimic cu ei, aşa, am zis purul adevăr. Deci cei de la Daniel Taxi să nu se simtă jigniţi, toate firmele de taximetre îs la fel. O ştiu din proprie experienţă.

    Ca o întâmplare amuzantă, la un moment dat m-am urcat într-un taxi la Fabrica de bere cu direcţia Grigorescu. Îi spun domnului strada, toate bune şi frumoase, eu în spate, pe Facebook, chestii, trestii, nu mă uit pe geam. După 5 minute opreşte “stimabilul” şi îmi spune: Am sosit. 10 lei, vă rog. Îi dau şi ies. Când mă uit în jur, ăsta plecase şi eu eram la dracu în praznic. Atâta mo răsucit şi învârtit până mo dus în Mănăştur, la Minerva. Ce naiba era să fac? Nu mai ştiam nici firma de taxi, nimic. Aşa că, cu buza umflată, am luat alt taxi, fiind mult mai atentă a doua oară pe unde sunt dusă. 😀
    (Cei care stau în Cluj ştiu cât de mare e diferenţa între cartierul Grigorescu şi Mănăştur)

  37. costelush Reply

    In Iasi este o firma de pompe funebre care se cheama Daniel&Anca. Numai din cauza asta as evita taxiuri care se cheama “Daniel”.

  38. Doar un cetățean Reply

    1. Nu ai nici o obligație să păstrezi anonimatul, ar trebui să dai nume fără a sta pe gânduri, fără rețineri.
    2. Cititorii fideli sunt considerați prieteni, adică majoritatea vizitatorilor.
    3. Da, consider că în acea firmă lucrurile nu sunt bine puse la punct, mă gândesc că firma sau angajatul nu are destulă experiență, experiență în care să fi făcut astfel de greșeli iar în prezent să nu se pună problema unor incidente asemănătoare.
    4. În mare parte nu, cred că în toate companiile de taxi există asemenea angajați însă după cele povestite în aceste articole mi-a rămas întipărit în minte faptul că știu sigur că Daniel Taxi e lipsită de profesionalism și nu-și poate ține angajații în frâu.

  39. Velu Reply

    @Silu cartoon: FOARTE ADEVARAT !
    Subscriu in totalitate !

    Sau ca sa fiu mai radical:
    Suntem o tara de ciobani prosti din Miorita si ar trebui sa ne desteptam.

  40. Danyzus Reply

    Patronii de firme ar trebui sa fie proactivi si sa-si instruiasca/testeze angajatii periodic. Daca un angajat o ia pe aratura, atunci o parte din vina o poarta si seful sau. Prin urmare, nu trebuie sa pastrezi anonimatul, esti liber sa scrii ce crezi de cuviinta. Patronii de firma sa ia masuri pentru ca lucrurile sa se indrepte, sa ofere servicii decente iar multumirile vor veni de la sine.

  41. Cuibus Reply

    Respect!
    Eu sunt de parerea ca trebuie sa dam numele celor vinovati..deoarece este o intamplare reala. Eu am ajuns ieri, dar neavand chef de scandal am vazut ca masinile de la Student erau in fata..mi-am chemat prorapidul firma mea preferata si a venit o masina in 3 minute si am plecat linistiti desi am fost “abordat:” de 3 tipi ca ma duc ei unde vreau.. Totusi nu am putut sa nu sesizez “prezenta” politie la iesirea din aeroport.. unde sunt militienii platiti din banul public care trebuie sa asigure ordinea si disciplina??

    Clar o firma nu se judeca dupa un angajat si nu voi fi influentat de intamplarea ta, poate sa fie si de la Dallas taxi daca e OM si corect eu voi apela la acel taximetrist.

    Astept cu interest raspunsurile primite si eu voi face cateva sesizari saptamana viitoare..voi posta detalii pe blog.

  42. mihai Reply

    In primul rand jos palaria pentru articole, eu te citesc de mult dar comentez rar; oricum, blogul tau e la favorites 🙂

    Bun, acuma la obiect :
    1. Da, numele zic eu trebuie intotdeauna facut public fiindca numai asa putem invata unii de la altii cine ce face, cum, unde, etc. Putem presupune aproape sigur ca majoritatea care fac tot felul de chestii nu le-ar mai face daca ar sti ca ajung prin ziare/ televizor – si atunci noi cum am mai afla ca sunt in stare sa faca tot felul ?

    2. Ceea ce scrii pe blog se adreseaza cititorilor, fiindca unii te citesc de ani de zile (si pe ei ii poti considera prieteni daca vrei, chit ca nu multi ar sari cu banu’ ca aia din reclama ce am gasit-o pe blogul lui Maka acum cateva zile) dar sunt si oameni care intra poate acum pentru prima data si articolul de mai sus (sau cel precedent, declansatorul) e prima conexiune cu tine. Cand trimiti un mail catre 4-5 persoane, e privat (de dragul discutiei de fata), e adresat clar unor prieteni si probabil ca poate contine opinii/ cuvinte/ expresii care aici pe blog ar capata alte valente sau ar fi cu totul eliminate, motivele fiin varii;

    3. Da si nu – daca firma are 1-2 angajati atunci e evident ca da; cand e vorba de sute/ mii de angajati nu e chiar la fel, chiar daca, in general, opinia publica nu face nici o diferentiere. Unul pentru toti, toti pentru unul.
    Eu unul pot sa inteleg ca un singur om din 400 nu e echivalentul tuturor celor 400, dar asta nu schimba cu nimic realitatea : ala unu’ din cei 400 s-a comportat de rahat si raspunderea e in primul rand proprie si personala (fiindca cei 7 ani de acasa toti i-am primit, dar nu toti la fel si mai ales, unii au ales ca la maturitate sa ignore bunele maniere, bunul-simt si alte lucruri bune invatate de la parinti/ bunici) iar in al doilea rand e a angajatorului, fie ca-i place, fie ca nu.

    4. Nu, deocamdata; daca mai citesc una-doua povesti nasoale cu soferi de la aceeasi firma sus-amintita atunci da, o sa casc ochii cand o sa mai iau un taxi.

  43. Valentin Stefan Reply

    Respect pentru raspuns [..] 400 de roboti, ci 400 de angajati. [..] Daca taximetristul cu pricina te respecta ca si client, nu se ajungea aici. Bravo

  44. Dorel Reply

    Ma exprim eu mai greu dar sper sa intelegeti.Ceea ce scriu e din propria experienta,nu din filme,carti sau auzite.
    Un sofer de taxi sa fie dat afara de la o firma musai sa faca ceva belea mare,vezi studenta japoneza ucisa.Patronului care-l are pe sofer colaborator i se rupe de mine,de Groparu sau de alti clienti,atat timp cat soferul plateste taxa lunara care,depinde de oras ,nu e mai mica de 50 euro.
    Problema e de la cap,legea ar trebui sa selecteze soferii de taxi,prima regula fiind cunoasterea unei limbi straine(exceptie maghiara :P).Apoi problema este acutizata de clienti fiindca se complac sa se planga .Concret in situatii de acestea se procedeaza asa: Indiferent de pretul negocierii cu soferul,daca stii cat costa traseul fiindca il faci regulat,mergi cu el.La sfarsit daca nu-ti da bon nu platesti.Stii ca face 30 lei si el a cerut 60 si ai fost de acord dar nu-i platesti daca nu da bon fiscal.Daca tipa,devine agresiv,suni la 112 si sa vezi cum se face miel.Daca iti da bon cu o suma mai mare decat stii ca face,reclamatie la protectia consumatorului cu bonul atasat.Daca ai si pornit inregistrarea pe telefon si ai cu ce sa-i dai peste nas cand vine politia,e si mai bine.Ei vaneaza fraieri….de ce sa nu-i vaneze cineva si pe ei? Nu fiindca ii da afara de la firma,la doua reclamatii de inselatorie intr-un an i se anuleaza licenta ARR pe masina respectiva. Spor!

  45. mihai Reply

    Deci revin cu o intamplare incredibila, calda-calduta, de acum cateva minute. Iau un taxi din Manastur (capat Cale) pe Baritiu, la serviciu. Ma urc frumos in masina, dau buna-dimineata, ii zic unde vreau sa ajung, ma saluta, purcedem si … stupoare. Omul avea telefonul pe genunchi (din asta modern, cu touch-screen), tigara in mana stanga, dreapta pe volan SI JUCA POKER ONLINE. M-am gandit ca probabil o fi avut o mana extrem de importanta si dupa 50 m lucrurile or sa intre in normal. As, vezi de treaba, omul a jucat poker toata cursa, facea un dute-vino cu capul de la drum la telefon, a ratat pornirea de la vreo 2 semafoare ca era ocupat sa-si plaseze miza ori sa dea fold.
    Daca ati vazut un meci de ping-pong si o inregistrare cu audienta si miscarile care le fac urmarind schimbul de mingi, ei bine, asa isi misca si omul nostru capul, doar ca in loc sa-l mute non-stop de la stanga la dreapta si viceversa il misca de sus in jos.
    Si ca sa inchei apoteotic povestea asta siderala, firma de care apartine e DIESEL TAXI, conduce o masina Volvo cu numarul CJ-25-CID, indicativ de pe taxi 232 si din cate am vazut pe un bon lasat in aparatul de taxat de clientul precedent numele este POPIT (POPII ?) LUCIAN. Evident ca pe mine nu m-a intrebat daca vreau bon sau prostii din astea. Dupa ce am ajuns, i-am platit si am plecat, a ramas tintuit locului, cu ochii pironiti pe ecran, multumit probabil ca nu mai trebuie sa-si ridice privirea la fiecare 5 secunde.

  46. Electrica, again! – Silavaracald Reply

    […] oamenilor de care ne plângem la un moment dat pe drept sau pe ne-. Problema asta şi-a pus-o şi Groparu, în unul dintre articolele despre o anumită firmă de taximetrie din Cluj-Napoca. Lui, ca A-list […]

Leave a Comment

Your email address will not be published.