Se primeşte orice tip de autoturism produs în UE, America, Japonia, Coreea de Sud începând cu anul 2005. Se acceptă şi modele produse în 2010.

Autoturismul trebuie să fie în stare perfectă de funcţionare, înmatriculat în RO, cu RCA plătit pe anul în curs.

Motorizare – maxim 1.6 (pentru benzină) şi 1.9 (pentru motorină). Nu-mi veniţi cu vrun SUV, că vi-l bag in cur.

4-5 uşi.

Nu sunt primite maşini cu urma de accidente, zgârieturi, alte stricăciuni.

Nu-mi veniţi cu BMW, că vi-l bag in cur.

Nu sunt primite maşini cu flori hippie sau motive etno-botanice pe ele, la fel cum nu sunt acceptabile maşini de culoare roz, măr crud sau portocalie. Se acceptă însă orice altă opţiune, chiar şi cele din campania electorală cu chipul lui Geoană pe portieră.

Este preferabil ca maşina să aibe cauciucuri de iarnă şi cauciucuri de vară.

Se acceptă numai maşini cu actele la zi.

Autoturismul va fi însoţit de un cupon de 5000 de euro. Se acceptă şi tichete cadou de aceeaşi valoare.

La schimb primiţi o Dacie vişinie aproape perfect funcţională, născută în 1999, cu ~50.000 km la bord REALI, bujii noi, baterie cumpărată în nov. 2008, RCA până în iulie 2010, bord CN, cablu de primit curent, dulăpior de scule în portbagaj, căţăluş care dă din cap (la lunetă) import Germania, trusă de scule de la Kaufland. Plus o listă cu numerele de telefon ale unor mecanici destoinici din: Sibiu, Alba, Cluj, Sebeş, Maramureş, Oradea. Posibil şi din Beclean, da’ ăla nu-mi mai răspunde la telefon, nuş de ce.

Rog oferte serioase.

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 32 comments

  1. Ionut Reply

    Matiz din 2004 !? Are vecinu unu care e categoria lux (geamuri electrice, inchidere centralizata, aer conditionat si scrumiera!) e bun!? Vrei un nr de tel!?

  2. iyli Reply

    hahaha, de ce dai masina? E inca tanara. Despre ce mai povestesti dupa? mai, tu vrei sa treci la agatat de fomei, asa fluierand si stand cu coatele pe gea?

  3. Grim_Cris Reply

    Ţi-ai da tu furia visinie pe un jaf din 2005 sau 2010? Decat o roaba din aia mai bine maresti lista numarului de telefon catre mecanici.

  4. antifree Reply

    presimt ca nu o sa scapi usor de ea, o sa devina un fel de Christine (ma rog aici se poate adapta cu Vasilica) si o sa faca prostii cand o lasi singura: ba pleaca de nebuna si calca miste gaini,ba trece intentionat de vreo doua pri pe rosu, asta ca sa nu-ti mai treaca prin cap ca ai putea sa scapi.

  5. KooKooL Reply

    Stiu un Seat Ibiza din 2008, 30.000 KM, mai jos de banii tai ! 🙂 Masina la buy-back in BV !

    Da un mail si iti fac legatura cu omu !

    Stiu mai multe masini ca si eu sunt in cautare !

  6. Greuceanu Reply

    Io cred cs nici Dumnezeu nu te mai poate face sanatos….

  7. Suminona Reply

    Ofer furia albastra din 97′ …piesa de colectie , stare perfecta de functinare , (doar ca trebe ulei si apa completate o data la 3 zile)clima bizonica (gauri de aerisire si in fata si la pasageri) , tuning natural (ragetul carpatilor dupa o groapa imposibil de evitat) , suspensii ultrasoft (nu ca la toate cutiile astea noi de iti scot pietrele de la rinichi) +nu in ultimul rand sistem de parcare ultramodern (bolovan de cluj) portabil in portbagaj. Accept schimb + diferenta substantiala.
    Sa ne traisca furiile 🙂

  8. marius vl Reply

    Mai bine ii pui o lama in fata (de preferat orbit)si in spate o cupa(aia pentru care se pregateste Dinamo de vreo 3 ani sa joace)o transformi in buldoexcavator si nu trebuie sa mai sapi manual..))

  9. Ion a lu' Ion Reply

    Nu ai specificat ce fel de personaj vrei pe locul dreapta fata!

  10. Dan Ciulea Reply

    da planetara de schimb ai in dulapior…din proprie experienta, nu se pleaca cu o Dacie la drum fara planetara de schimb!

  11. Iacob Ioana Reply

    Nu am ce sa-ti dau la schimb, dar iti dau nr.de telefon al sotului meu(mecanic auto).Suntem din Baile Felix-Bihor.Nu se stie cand vii prin zona.

  12. mihai Reply

    zi`mi si mie ce`i bordu` asta CN?
    am avut dacia socrilor mei jumate de an si toata lumea lauda masina ‘daaa.. astea`s reusite, cu booord de CN…’
    pacat ca n`avea aspect de BMW

  13. Andrei Reply

    Eu abia acum am inteles ca de fapt e “bord de CN” nu “bord deceneu”. Si totusi, de la ce vine?

  14. Anonymous Reply

    cum adica nu stiti ce e bord CN ???!!??!!??……E echivalentul AMG la Mercedes pentru Dacia 1310, e bomboana de pe coliva, e Nec plus ultra, supremul rafinament la Dacii, cum ai tuna un Ferrari, io cre ca ar trebui sa cera doua masini la schimb

  15. Aero Reply

    @Andrei
    “CN vine de la primele dacii “coupe’ sau hatchback cum vreti sa le ziceti, ce s-au facut la incepand din 1988.
    Aceste dacii aveau portbagajul ca la un coupe-break in spate. Ele au fost facute din ordinul direct al lui Nicu Ceausescu, care dorea ca Romania sa concureze modelele sovietice Lada Samara ( exista o asemanare). El a dorit in mod special sa-si lase amprenta asupra denumirii masinii, inscriptionand initialele sale “magice” CN.

    Tot la Daciile CN se gasea acel bord de care vorbiti voi. Era un bord total “nou” in relieful auto romanesc si era de conceptie proprie. dacia CN a suferit usoare modificari estetice in timp, iar in 1990 s-a schimbat denumirea din dacie CN in Dacia Liberta. Denumirea a fost schimbata tocmai pentru a nu se mai face referire la Ceausescu Nicolae. (de aici si numele de CN)

    Cu toate ca Dacia Liberta a fost un model destul de prost din punct de vedere al proiectarii, ea a fost apreciata de catre romanii ca fiind viitoarea generatie de masini Dacia, mai ales dupa 90′ incoace. Cu toate ca Dacia CN si apoi Liberta nu au avut viata lunga, bordul CN s-a folosit pana la ultimele modele scoase in 2002. ”
    Apropo, stii ce e “ambetul lui Iliescu ?” 😀

  16. Raluca Reply

    Te roooog din tot sufleţelul meu, dă-mi mie căţăluşul care dă din cap… Dau la schimb 3(trei) peşti de televizor plus stoc nelimitat mărţişoare de anul trecut. Plizzzz! 😥

  17. andrub Reply

    👿 numa asa ii commentul meu…ca ai fete galbene pe blog

Leave a Comment

Your email address will not be published.