O idee pentru campania Pepsi Refresh

Ţineţi minte campania Pepsi Refresh, nu? Dacă te scobeşti prin circumvoluţiuni şi scoţi o idee care să îi facă pe toţi cetăţenii să rămână ca la dentist, Pepsi România te premiază cu nu mai puţin de 20.000 dolari americani. Ca să îţi pui ideea în practică şi să te râzi copios şi să fii cneaz în oraşul tău.

Aşa cum trebuie, naşul gropăresc s-a scobit în minte şi ce idee i-a fost lui dat să nască? Să umple artezienele din oraş cu spumă. Ecologică, fireşte. Să nască cel mai mare nor cumulonimbus cu irizaţii curcubeice făcut vreodată de om, şi noi să înotăm în clăbuci până renaştem pe partea cealaltă, frumoşi cu spume ca Afrodita! Da, spumă până-n insula Creta. Până la primărie. Până deasupra copacilor arboricoli. Până se închide circulaţia şi se decretează starea de urgenţă. Până facem spume! Pls vote, 10x.

Nu are rost să vă spunLorand ne face concurenţă cu grădina lui Zen (man, o populezi şi cu nimfe japoneze chinezeşti? Şi facem şi o fabrică de iPhone 5 acolo?), pentru că asta deja o ştiţi.

Pls vote, 10x.

PS: Haha, copac arboricol lol iarăşi din nou. Again.

10 lovituri, dă-i și tu!