O campanie faină – Cluj Brands Tour

Adulţii de la TVDeCe au stat ce-au stat, s-au scărpinat ardeleneşte sub cuşmă şi au scos o mega-campanie frumoasă, tânără şi de familie bună, pe care s-o mărite unor bloggeri.

Cluj Brands Tour va prezenta unei audienţe blogosferice atent selecţionate, culeasă la maturitate deplină, câteva dintre brandurile de succes care fac oraşul Cluj ceea ce este. Şi aici discutăm despre:

Banca Transilvania – da, ştiu, am rupt cardul de credit de la ei, dar să ştiţi că în schimb mi-am mutat acolo contul de salariu, pentru că îmi place despre ei de chiar;
Napolact – orice cooperativă care face telemea şi brânză de burduf, pentru mine, ca sibian, are tot respectul meu;
Vitacom – firma pe care o băteam noi la cap să ne dea sponsorizări la Balul Bobocilor;
Farmec – până şi eu le folosesc cu folos şamponul lor anti-mătreaţă, care e cel mai bun pentru scalpul meu, zic eu, vindecă şi urmele de lamă de cuţit ale nievestei;
Jolidon – tot studentul de la Cluj a avut, la un moment dat, pe peretele camerei din cămin, cel puţin un calendar cu fetele de acolo;
– Fabrica de Bere Ursus pentru berea lor nefiltrată à la Cluj; care este bună;
Trilulilu, celebra afacere online a fiului Vetei Biriş.

Mulţumirile ediţiei merg către familia TVDeCe, care vor fi asudat suficient pentru a mulţumi purcoi de bloggeri; apoi către Zăineasca, care a design-uit de i-a julit, şi Lord Ruben, care a pus totul pe site.

Aşadar, weekendul acesta care va începe de vineri corporatiştii de la firmele mai sus amintite vor trebui să ne facă prezentări de prezentări şi să răspundă unor întrebări inteligente, gen “da’ de ce <insert question here>?”

No, haidaţi la Cluuuj!

Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus şi Trilulilu, iar partenerii sunt: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom,Ludwig Bavarian Bierhaus,Starbucks şi Webfactor.

19 lovituri, dă-i și tu!