Nişte telecomişti, dom’le

În America, poveştile de succes încep aşa: “pornită într-un garaj, afacerea avea să ajungă în 20 de ani la o cifră de afaceri de peste 3 miliarde de dolari”.

La noi, poveştile de succes încep cu: “pornită în anul 1990, firma datorează la stat 3 miliarde de dolari, plus penalizări”.

Unele. Nu toate.

De exemplu, un magazin de baterii din centrul Bucureştiului de acum 15 ani. No: ce mare afacere poţi face dintr-un magazin de baterii? Simplu: două magazine de telefonie mobilă. Apoi patru. Apoi, în 15 ani, vreo 220, câţi volţi sunt la priză, plus peste 1.000 de angajaţi, cu o vârstă medie de 27,5 ani. Adică cel mai mare lanţ de magazine de telecom din România. În 15 ani. Vorbim de primul retailer care a lansat un pachet prepaid în România, primul retailer care a publicat un catalog de produse din piaţă şi singurul retailer care oferă garanţie pe viaţă pentru telefoanele mobile. Şi care, în ultimi 4 ani, a fost vizitat de peste 17 milioane de oameni care căutau terminale, accesorii de telefonie plus sisteme GPS, camere foto, medii de stocare şi, recent, internet şi telefonie fixă, servicii şi sisteme de recepţie de programe TV prin satelit şi terestru. Sau serviciile
– G-Garanţie pe viaţă
– garanţie pe toată durata utilizării telefonului mobil
G-agenda plus – transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil în altul
G-service tehnic
G-plata facturilor – pentru serviciile COSMOTE,
Zapp, Romtelecom şi NextGen
G-creditare – posibilitatea achiziţionării produselor în rate
G-ticket – bilete la marile evenimente
G-precomandă – oferă în avanpremieră cele mai noi produse de telefonie.

Dacă veniţi la Germanos, vedeţi că au oferte speciale zilele astea – aşa, ca de 15 ani (peste 3 ani o să poată bea bere!).

 

24 lovituri, dă-i și tu!