Nişte telecomişti, dom’le
În America, poveştile de succes încep aşa: “pornită într-un garaj, afacerea avea să ajungă în 20 de ani la o cifră de afaceri de peste 3 miliarde de dolari”.
La noi, poveştile de succes încep cu: “pornită în anul 1990, firma datorează la stat 3 miliarde de dolari, plus penalizări”.
Unele. Nu toate.
De exemplu, un magazin de baterii din centrul Bucureştiului de acum 15 ani. No: ce mare afacere poţi face dintr-un magazin de baterii? Simplu: două magazine de telefonie mobilă. Apoi patru. Apoi, în 15 ani, vreo 220, câţi volţi sunt la priză, plus peste 1.000 de angajaţi, cu o vârstă medie de 27,5 ani. Adică cel mai mare lanţ de magazine de telecom din România. În 15 ani. Vorbim de primul retailer care a lansat un pachet prepaid în România, primul retailer care a publicat un catalog de produse din piaţă şi singurul retailer care oferă garanţie pe viaţă pentru telefoanele mobile. Şi care, în ultimi 4 ani, a fost vizitat de peste 17 milioane de oameni care căutau terminale, accesorii de telefonie plus sisteme GPS, camere foto, medii de stocare şi, recent, internet şi telefonie fixă, servicii şi sisteme de recepţie de programe TV prin satelit şi terestru. Sau serviciile
– G-Garanţie pe viaţă – garanţie pe toată durata utilizării telefonului mobil
– G-agenda plus – transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil în altul
– G-service tehnic
– G-plata facturilor – pentru serviciile COSMOTE, Zapp, Romtelecom şi NextGen
– G-creditare – posibilitatea achiziţionării produselor în rate
– G-ticket – bilete la marile evenimente
– G-precomandă – oferă în avanpremieră cele mai noi produse de telefonie.
Dacă veniţi la Germanos, vedeţi că au oferte speciale zilele astea – aşa, ca de 15 ani (peste 3 ani o să poată bea bere!).
Aaaa..nu are legatura cu postul.
😆 😆 Ai vazut,auzit cum si-a cerut Morar scuze aseara??? 😆 😆
@ scoorpio: nu mie, ci lui DC.
Din pacate, asa cum am zis si pe Twitter, rotile justitiei se-nvarteste, tazc-tzac-tzac!
😆 Pai nu tie,ci lui DC..dar pe bune de nu ma gandeam daca citeste de pe prompter 😆 scuzele..
Am incercat sa postez mai devreme, credeam c-a mers…N-a aparut, deci ori m-a cenzurat Groparu(desi nu cred) ori mi-a picat mie netu`(mai probabil)
Ziceam ca…ce-aveti toti de scrieti de GGG-astia? Ati baut GGG-gaz?
Va fi o zi plictisitoare in blogosfera. Sfidez chiar si cele mai amuzante posturi despre ei. Nimic personal totusi.
@ wildrose: noi nu avem nimic cu ei, ei au cu noi. Noi ne vedem de treaba si producem continut original (desi este infernal de greu in lumea asta in care totul s-a scris deja), ceea ce le dorim si lor.
N-am intrat niciodată într-un magazin Germanos.
@All: Nu vreti mai bine sa ne concentram pe Germanos postarea asta? Au parcurs un drum lung, si nu au nici o treaba cu ce vraji mai savarseste Groparu.
Ah… Nu. Doar pt ca ai scris despre ei nu inseamna ca sunt si subiect de interes pentru mine (noi), l-am citit…fugitiv dar nu mi-l indesa pe gat acuma…
Cum sa ma concentrez pe Germanos? – platesc in functie de numarul de comentarii pozitive? – ca doar asa as zice sa fac un efort – de dragul tau:)
Ce-ai vrea sa zic de ei? – ai zis tu mai mult decat simteam eu nevoia sa aflu…:)
Am sa inteleg daca imi cenzurezi comentariul 🙂
io am mers ieri la germanosu de pe memo. am intrat si le-am zis ca te cunosc. au vrut sa-mi dea 20% reducere la orice, dar……n-am avut nici bani, nici cardu la mine 😀
@ wildrose: nu de asta e vorba, iar aici pe site nu se intampla sa cenzurez decat nesimtirea.
Era vorba de faptul ca purtam o discutie off-topic, atata tot.
@ Daniel Rus: bonuri de masa nu primesc? I-ai intrebat?
Dacă le zic că şi io te cunosc, mie oare îmi fac reducere 20%? Mi-ar prinde bine reducerea asta. Multă sănătate
garanție pe viață… ia încearcă tu să duci un iPhone în garanție la ei.
adică de dus poți, de primit, s-ar putea să ai surprize să fie același.
@mihai mai intii trebuie sa stii ce inseamna garantie. Daca l-ai scapat pe jos, l-ai brickuit dorind sa faci ceva misto, asta nu e garantie. Asta e lipsa de altceva.
Garantie: defecte din fabrica, lucruri care nu ar trebui sa se intimple.
De obicei e bine sa specifici motivul pentru care te duci la garantie.
Eu nu pot sa merg cu masina la reparatie pe garantie pentru ca cineva mi-a spart geamul.
Aaaa, daca ai bani de un range rover sport, da, te poti duce la garantie pentru ceva mai multe lucruri. Pina atunci, stam cuminti.
Te rog, Gropare… inca un off – topic si apoi ma abtin, promit:
http://www.realitatea.net/clujul-are-primar-interimar-tanar-de-28-de-ani-posesor-de-dacia-1310_891311.html
Am citit titlul si s-a aprins un gand, o licarire de speranta – Groparu` – primar interimar la Cluj –
Dar mi-am amintit ca Furia Visinie… 😥 RIP
@ wildrose: a doua zi, primarul interimar al mun. Cluj-Napoca si-a casat Dacia si i-a luat un Bentley!
Uff se vede ca ai copil de crescut, mai mult articole cu P in ultima vreme.
@ marmota: maine am o postare care sper sa va tina tintuiti de calculatoare macar o ora, promiti ca te uiti?
Later edit, ca m-am mai gandit: si vezi ca am si o postare “normala” pe azi, mai jos. OK?
cam asa e, pentru clienti e o adevarata placere sa mearga intr-un magazin Germanos, dar nu ar strica sa afli si parerea celor care lucreaza in unul din magazine, sa il intrebi ce bani ia, ce targete are….stii tu, chestii de astea de bun simt
@ RaduP: in Romania, 99.9% din angajati sunt nemultumiti de locul de munca.
Sa nu crezi ca proprietarul acestui blog face exceptie.
Imi place de ei ca mereu s-au zbatut sa aduca ceva nou, tot respectul!
Deci, recunoşti că-nvârteşti vrăji! Le împingi, ca băse?!
ha..ha ..ha …garanție pe viață.. telefon Samsung cu touch, probleme de soft, trimis la garantie, refuzat reparatia pe motiv ca a “intrat” la apa, resoftat pe cont propriu, telefonul merge…dar lipsa camera (prinde orbul scoate-i ochii…adica camera)
[…] Gasiti povesti despre Germanos la Sebastian Bargau, Denisa Bargau, Alex Mihaileanu, Simona Tache, Radu Bazavan, Cetin Ametcea, George Buhnici, Cabral Ibacka, refresh.ro si […]
:)))) Sunt si cateva exceptii de firme