Cluj Brands Tour 2012 (un an bun)

Weekendul ăsta se strânge purcoi de scriitori în online la Cluj, în ceea ce zic eu că este evenimentul bloggeristic al anului: Cluj Brands Tour.

Deci neobosiţii de la TVDeCe au luat oraşul la pas, au intrat în întrevederi şi şedinţe cu tot felul de oameni care stau în spatele unor birouri cât camioanele, au şedinţuit cu ei ore întregi, le-au explicat că bloggerii nu sunt nişte animale flămânde şi afurisite de Sfântul Sinod, ci nişte bipezi chiar cumsecade, şi i-au convins să-şi deschidă larg uşile acestor bârfitori Web 2.0 la a doua ediţie a Cluj Brands Tour. Aşadar, gaşca veselă Gabriel Oană “ză Gheibăn”, Richard Marius Ilie, Oltea Zambori, Ovidiu Îndrăgitul Eftimie, Andreea BurlacuAndrei Dobra “Maka Maka eeee”, Alexandra Palconi, Alex Ciucă, Andreea Ursu, Andrei CismaruCiprian Alexei, inegalabilul “breaking news” Cristi Dorombach, Cristina Puțan-TM, Raluca Popa și, dacă nu o uşchesc din oraş, Groparu (nu-mi dau link narcisistic, că mi-i lene) vor (vom) vizita următoarele întreprinderi, uzine şi societăţi: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor. Treaba asta s-ar fi făcut mai greu fără sprijinul Primăriei Cluj-Napoca.

Aşadar, dacă vedeţi un stol de indivizi dubioşi prin oraş care fac poze la orice (deci la orice!) ca turiştii japonezi, care vociferează ca turiştii italieni şi care beau ca finlandezii, haideţi cu curaj şi spuneţi-le “no, mă, da’ o pălincă v-or dat ominii ăştia???” Că de-abia aştept să-l văd, de exemplu, pe Piticu cum se strâmbă după un deţ de răchie, ca la o ştire pozitivă despre Băsescu.

Haidam!

PS: TVDeCe-ilor, sunteţi cooli.

6 lovituri, dă-i și tu!