Biz Amsterdam 2012 cu High Impact Friends 2012

Anul trecut, când mi-a făcut Marta Frumuşelu invitaţia de a merge la Amsterdam cu bloggerii, am zis că doamnă dragă, sigur aţi greşit adresa, io-s om serios.

Apoi am aflat că nu era vreo întrunire MISA şi nu sacrificam nici o virgină într-un ritual secret de la mieziul nopţii – nici măcar pe mine, care eram, cred, la prima întrunire serioasă cu bloggeri mai zdravăni; căci pe mine nu mă invitase nimeni la sindrofii din astea 2.0 până atunci, şi eram stresat că ceilalţi bloggeri vor să-mi fure traficul. Pus că aflasem că la summit veneau şi nişte oameni dintr-o specie perfidă şi vampirească, le zice PR-işti, despre care ştiam numai că e bine să te fereşti, că imediat te fac la portofel cu briceagu’.

După ce am făcut singur poza de grup în Bucureşti, am ajuns în Amsterdam cu bine şi am început discuţiile. Când mi-a venit rândul să mă prezint, Crivăţ s-o râs că îmi notasem nişte idei despre mine pe foaie, ca să ştiu cu precizie unde să mă bâlbâi; aşa-s ardelenii, la noi până şi erecţiile spontane sunt programate temeinic, cu luni de zile înainte.

Apoi ne-am mai relaxat şi am început să-mi dau seama că ceilalţi bloggeri nu prea aveau treabă cu traficul meu, că făceau şi ei trafic; iar PR-iştii ăia erau – oroare! – aproape oameni ca şi noi (iar de faptul că sunt oameni de chiar m-am convins la alte evenimente Biz-eşti la care am ajuns). Şi la final am tras concluzia că tulai, mă! Ce bine-o fost la Amsterdam! Şi am venit cu o tolbă de istorii despre cum se face Social Media, că io încă credeam că pe blog şi Facebook trebuie suite poze cu Gropărelu’ care face pişi pe chiar faţa lui tati, şi cam atât. Şi am avut impresia – întărită şi la celelalte evenimente Biz – că, indiferent cât de bun ai fi în afacerile astea internautice, tot îţi prinde bine să faci o recapitulare şi să îţi confrunţi ideile cu alţii din branşă; pentru că lucrurile se petrec foarte rapid şi părerile diferă.

Şi anul ăsta, echipa de meseriaşi a revistei Biz – în frunte cu doamna Marta, care este o meseriaşă – organizează Biz Amsterdam. Revista Biz, dacă nu ştiaţi, între timp a ajuns pe poziţia fruntaşă în rândul publicaţiilor economice din patrie, ceea ce nu-i de ici, de colo; şi îi salut de la Cluj în timp ce îi pup. Anul ăsta, din păcate pentru mine, nu pot merge cu ei să bârfim web 2.0 – şi chiar îmi pare foarte extrem de regretabil acest lucru 🙁 Dar sunt în miezul pregătirilor unui proiect personal extrem, extrem de important, cum nu a mai văzut blogosfera; detalii despre care veţi afla cam peste o lună jumate, dacă nu-mi pierd minţile din chiloţi până atunci (şi pe care, iaca, tocmai l-am anunţat în premieră).

Dar asta nu mă împiedică să le urez tuturor dickstracţie faină prin Red Light Dickstrict! Luaţi cu voi şi inima, inima mea…

Echipa bloggerilor si influencerilor este formata din Cristian China-Birta (Chinezu), Cristian Manafu, Dragos Stanca, Alex Negrea, Costin Cocioaba, Victor Kapra, Cristian Sutu, Sebastian Bargau (Visurat), Cristi Dorombach (Piticu) si Bobby Voicu. Fata in fata cu ei se vor afla reprezentanti ai KLM, Premium Communication, EcoRom, Grafica si Tipar, BCR. Un invitat special este coordonatorul pentru social media al KLM, companie cu o puternica prezenta si campanii multipremiate in lumea web 2.0.

High Impact Friends este un workshop intensiv de 3 zile care permite unui grup exclusivist de oameni sa discute, sa invete si sa aiba acces direct la coaching in social media si marketing digital. Mai multe detalii pe www.bizforum.ro/bizamsterdam2.

PS: Şi vă rog frumos, când ajungeţi acolo, să-l salutaţi din partea mea pe olandezul roz fără testicole.

8 lovituri, dă-i și tu!