Pentru că marketing și Cluj și branduri locale, are loc la noi în capitalardealului evenimentul Game of Tribes, care răsplătește cu recunoaștere campaniile si brandurile din Cluj și oamenii care au consumat tone de cafea și de țigări, care au sărit micul dejun și au mâncat un covrig cu sana la prânz, ca să scornească ceva creativ, cu ăuernes și rici. Vorbim de Farmec, TIFF, Untold, Electric Castle,  Comdedy Cluj, Walking Month, Shoebox, Banca Transilvania, cinema Florin Piersic, Vărzărie, Căminul Zero, Pony Car șamd.

Categoriile sunt:

  1. Campanii Out of the Box – campanii care ți-au dislocat mandibula și au făcut-o să cadă pe trotuar, cu zgomot sec!
  2. Evenimentul anului în Cluj (lansarea filmului Usturoi; normal că firește!)
  3. Cel mai bine promovat loc/obiectiv turistic din Cluj care merită vizitat (pădurea Făget, aș zice eu, că e plin de mașini seara)
  4. Brand à la Cluj (care nu e varză)
  5. CSR clujean – responsabilitate socială a unei companii.
  6. Omul “Cluj” – un brand personal care inspiră și expiră spiritul și valorile Clujului (Fuego! Votați turdeanul Fuego!).

Mno, voi fi și eu pe-acolo! Sponsor principal: Călin Biriș, barosanul.

Hai, mergeți la vot dacă vreți o viață mai bună!

publicitate-tulcea-01
Marketing tulcean. Nu știi dacă e pupa de la barcă sau piatră funerară

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 5 comments

  1. Adi Reply

    Nu la marketing ar trebui sa ne stea gandul acum, ci la cat de fericiti suntem in relatia cu partenerul de viata.

    https://link editat de Groparu/

  2. Groparu Nemernic Reply

    @ cristi Timisoara: domnul capital cultura european, cred că de acolo le și aduc în Deltă! Când se împut, aduc lipitorile și coropișnițele în Tulcea.
    @ americanu: spațiu public… alea-alea.

Leave a Comment

Your email address will not be published.