Spamul:
Silviu Ionescu <silviu-ionescu@*****.info> wrote:

Buna ziua,

Vreti o rata de conversie mai buna? Doriti mai multe comenzi ?

Sau poate vreti sa oferiti un aer de prospetime site-ului dumneavostra si posibilitati complexe vizitatorilor dumneavoastra?

Firma **** presteaza servicii complete de Web Developement.

**** s-a gandit la nevoile dumneavoastra si a creat o oferta simpla si tentanta: pachetul complet ****!

Pachetul include Design/Redesign, implementare de soft complex de magazin online cat si optimizare interna pentru o mai mare expunere in motoarele de cautare.

**** lanseaza un pachet complet de servicii Web Design + Programare + Optimizare destinat Magazinelor Online/ Site-urilor care vor sa isi inbunatateasca calitatea Soft-ului si care vor sa isi dubleze sau chiar sa isi tripleze numarul de vanzari.

Noul Soft va ajuta sa mariti rata de conversie a vizitatorilui spre a devenii cumparator cu cel putin 300%.

In ceea ce priveste beneficiile folosirii lui puteti afla mai multe aici: ****

Puteti vedea toate facilitatile pe care le contine softul pe care il vom implementa aici: ****

Cu stima,

Silviu Ionescu

Account manager firma *****

Raspunsul meu:

Buna ziua,

Vreti sa va dau in judecata pentru spam? Si ca pedeapsa sa il rog pe judecator sa va puna sa imi zugraviti garsoniera si sa imi puneti termopane? Eventual sa imi si dezinfectati baia? Sau chiar sa imi prindeti una din mâţele din faţa blocului, una care ma ignora de multa vreme, si eu vreau sa pun mana pe ea de cand m-am mutat, ca sa ma joc cu ea? Asta vreti?

Cu stima,

Groparu

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 25 comments

  1. dush Reply

    dom’le..esti un delicat. io le spuneam direct ceva depre familie, serviciu, popa si purgatoriu. laolalta cu adresa de mail a avocatului, numa asa sa nu mai spammeze 😀

  2. anonim Reply

    citesc de vreo doua zile blogul asta al tau si mi-am dat in sfarsit seama de ce imi place. Imi aduci aminte de Salinger. Doar ca, fireste, el “vorbeste mai frumos”

  3. Groparu Reply

    …plus ca el e şi MUUUULT mai catcher-in-the-rye-eşte decat as vorbi io vrodata, asta deja stie toata blogosfera.

    PS: Da’ Salinger ni’ nu tinea blog updatat zilnic, trei joburi tat zilnice si si girlfriend concomitent, asa cum cu (in)succes face Groparele.

  4. adi Reply

    Ioai!!! Groparu has a gilfriend, Groparu has a girlfriend…

  5. mo Reply

    ….but will not give up chasing random pussies, aaaa, asta, kitties din fata blocului! 😀

  6. mo Reply

    Intrebari legate de aerul de prospetime:
    1. I se sugereaza ceva subtil Groparelului? (e singur in birou, nimeni nu sta langa el mai mult de 2 minute, etc.)
    2. Dl. Ionescu asta face reclama ascunsa la Rexona, ca au astia lately niste campanii agresive de numa-numa?!
    3. Metafora cu aer proaspat trimisa la adresa GROPARU.ro se vrea ironica sau a iesit involuntar amuzanta?

  7. mo Reply

    Hmm.. razbunare? A iesit asa de naspa?! Fin’ca sincer ma distrase doar expresia si m-am pus pe aberat….. 😀

  8. Andreea Reply

    @ mo : 🙂 nu mai, nu tie iti era adresat comment-ul… ! era pt Groparu (no, e vina mea ca n-am specificat)
    La comment-ul tau n-am nimic de zis, iti mere mintea laa….. adica ai imaginatie 🙂

    No pa,
    A.

  9. seliman Reply

    Spammer-ii ăjtia sunt precum ăia de vindeau pensii private. Nu se învaţă minte niciodată. 😀

  10. Groparu Reply

    @ mo: nimic nu este mai proaspat ca aerul care iasă din mine, din simplul motiv ca cu 0.3 nanosecunde in urma se nastea el, aeru’, in mine, el.

  11. whiteWolf Reply

    Adica se face vorbirea despre compozitia spammerului ? – ca n’am fost pe faza de la inceput 😛

  12. mo Reply

    Sau voia neaparat sa culeaga nuca de cocos buclucasa care l-a fentat si pe Keith Richards anu’ trecut… 😀

  13. nonick Reply

    P.P.S. Care te-ai enervat pe spammer si i-ai mătrăşit saitu’? Că mie nu mi se încarcă :))

  14. Greuceanu Reply

    si io-s spammer in ochiu’ tau!

    daca are adresa expeditorului, e trimis manual si nu automat si daca are optiune de dezabonare nu E SPAM! daca vrei sa citeshti legea, zi-mi sh tz-o dau sus! sau jos!

    Spamming (sau spam) este procesul de expediere a mesajelor electronice nesolicitate, de cele mai multe ori cu caracter comercial, de publicitate pentru produse şi servicii dubioase, practicată în industria e-marketingului şi de proprietarii de situri pornografice. Spam-ul se distinge prin caracterul agresiv, repetat şi prin privarea de dreptul la opţiune

    Legea 506 – 2004 ART. 12
    Comunicările nesolicitate
    (1) Este interzisă efectuarea de comunicări comerciale prin utilizarea unor sisteme automate de apelare care nu necesită
    intervenţia unui operator uman, prin fax ori prin poşta electronică sau prin orice altă metodă care foloseşte serviciile de
    comunicaţii electronice destinate publicului, cu excepţia cazului în care abonatul vizat şi-a exprimat în prealabil
    consimţământul expres pentru a primi asemenea comunicări.
    (2) Fără a aduce atingere prevederilor alin. (1), dacă o persoană fizică sau juridică obţine în mod direct adresa de poştă
    electronică a unui client, cu ocazia vânzării către acesta a unui produs sau serviciu, în conformitate cu prevederile Legii nr.
    677/2001, persoana fizică sau juridică în cauză poate utiliza adresa respectivă, în scopul efectuării de comunicări
    comerciale referitoare la produse sau servicii similare pe care acea persoană le comercializează, cu condiţia de a oferi în
    mod clar şi expres clienţilor posibilitatea de a se opune printr-un mijloc simplu şi gratuit unei asemenea utilizări, atât la
    obţinerea adresei de poştă electronică, cât şi cu ocazia fiecărui mesaj, în cazul în care clientul nu s-a opus iniţial.
    (3) În toate cazurile este interzisă efectuarea prin poştă electronică de comunicări comerciale în care identitatea reală a
    persoanei în numele şi pe seama căreia sunt făcute este ascunsă sau în care nu se specifică o adresă valabilă la care
    destinatarul să poată transmite solicitarea sa referitoare la încetarea efectuării unor asemenea comunicări.
    (4) Prevederile alin. (1) şi (3) se aplică în mod corespunzător şi abonaţilor persoane juridice.

Leave a Comment

Your email address will not be published.