O ediţie – din nou – foarte faină. Foarte pe scurt, iaca nişte idei care mi-au rămas în creier:

Sorin Psatta (io le zic “Clanul PSattana”, că ceva nu-i în regulă cu familia aia; fi-su e geniu de mic, tatăl doxă de carte, ce mai! Ceva acolo e ori necurat, ori ţine de domeniul publicităţii)
– daca vrei sa ataci pozitia leaderului de piata, ataca-i valorile fundamentale, miezul tare de care nu se poate dezice
– de fapt, e simplu: publicitatea = storytelling
– de la inceputul lumii, exista o singura poveste: boy meets girl (BMG)
– “A brand is a promise” (Royal Greenland)
Facebook is like a digital Mexican wave (adică valul cela pe care-l fac stadioanele când dă Messi gol)
– ROI – înlocuit mai nou de RO(Marketing)I / ROE (Return of Engagement)

Cristian China Birta Chinezu Punct Eu:
– Chinezu ştie să vorbească (asta scria şi în prezentare, de altfel)
brief-ul e mai important decat contractul
Update: iaca prezentarea sa. Merita!

P-ormă – din pricini de oboseală, Groparu s-a trezit târziu a doua  zi. Are şi el o vârstă, na! Şi când cântă Tecucenescu noaptea, tare greu te mai îndrepţi către aşternuturi). Deci pe Mugur-de-la-iLeo l-am ratat.

Paul Renaud – despre networking (adică chestia aia care mie nu prea-mi iese, că mie mi-e cam frică de oameni)
– 2 cărţi de citit: “7 Habits of Highly Effective ppl” şi “What Color Is Your Parachute”
– după o întâlnire, musai să trimiţi un “Thank You” note
– mega bun vorbitor de română, excelent vorbitor de engleză, vorbitor nativ de franceză şi mai e şi canadian (adică poartă canadiene)

Bogdana Butnar (gugăliţi-o!)
– brandurile nu au prieteni (pe FB). Nu poti fi prieten cu un brand
– brandurile trebuie sa se astepte ca amenii sa discute despre ele
– p-orma: co-creation. Iei o chestie de la brand si o recreezi
– Bogdana cred ca o mancat muuuuhuuult ardei iute (tara lui ardei)
– Brandurile trebuie să mizeze pe engagement. “Like” nu e engagement
– “online does not build brand

Concluzia o fost: 2014 va fi anul umorului, 2015 va fi anul emoţiilor. Nu ştiu cum va fi la ei, dar io şi-n 2015 voi râde şi mai mult şi voi nesimţi şi mai puţin.

Prezentarea mea şi a Manafului: despre umor în Social Media, sau “Cum să te faci de râs în Social Media”. Am încercat să-i propun să zică el bancurile şi să dau eu cifrele, dar n-a vrut.

Ce nu le-am zis: pregătisem o dumă din aia grea şi ieftină, gen “sunt blogger din 2006 şi voi continua să rămân aşa până când îmi voi face operaţia aia în Thailanda” – dar am uitat, plus că ar fi fost mega subtilă şi nu cred că s-ar fi prins careva; nici măcar eu.

Ce le-am zis:
– nu există branduri amuzante in Social Media (poate maxim, zice Manafu, decât Hemoroeasy). Orice exemplu aş fi dat, ar fi fost futil
– exemple de twitteristi/bloggeri haioşi: Julică de la Daily Cotcodac, care este şi asul şi grasul în domeniu, Nor Negru, cel mai plin de resurse twitterist, Adrian Killăraşu şi Camionagiul, care au şi scos o carte cu statusuri haioase din Social Media, nemuritorii TVDeCe şi inegalabilul Gaben, Eftimie de la TNR, Pitici gratişi – or mai fi, da’ nu mi-am amintit de ei. Update: gen, am uitat de a mai haioasa si mai de succes bloggerita – Simona Tache. Shame on me!
– e păcat să nu iei umorul în calcul, pentru că nu-mi aduc aminte de nici un film viralizat care să nu fi fost bazat pe umor (bun, nu vorbesc de RedBull)
– am vorbit şi de umorul de pe site-ul gropăresc: cât putem şi noi, mai ales despre soacră, nievastă sau Gropărel, că aşa este programul gropăresc, birou-pat, pat-birou, de unde ieşit la berule şi furat poveşti faine de la oameni? Plus că se mai şi feresc să mai vorbească liber când sunt cu mine, că “iarăşi ajung pe net şi se îmbogăţeşte Groparu cu Like-uri!”
– am dat ca exemplu poate cea mai lucrată postare a mea (am stat pe ea 3 săptămâni) şi am povestit şi de procesul pe care, din păcate, Julică l-a pierdut
– la finalul prezentării, că tot era despre umor, le-am prezentat o versiune de trailer al filmului Usturoi care iese, iese, iese! Şi poate îl trimitem din ianuarie la toate festivalurile posibile, Doamne-ajută.

IMG_6222

Am terminat cu un workshop în care ne-am cam zis ofurile faţă de companii. La care am continuat să fac lobby pentru blogosfera clujeană, după părerea mea cea mai frumoasă din ţară, şi pentru ca oamenii din companii să ia seama mai abitir la proiectele bloggerilor.

N-aşa:
– am dormit cu Chinezu (primele două nopţi) şi cu Zoso (ultima noapte) în pat. Deci urmează să-mi schimb sloganul site-ului în “prin patul meu numai Cabral nu a trecut încă!”
– m-am bucurat extrem de mult să mă revăd cu nişte oameni care mi-s tare dragi – în ordine complet aleatoare şi fără cei deja menţionaţi, Marta, Lidia, Raluca, Bogdana, Anca, Ruxa, Sonia, Simona, Horaţiu, Tecucică, Costin, Cismaru, Ivo şi nici nu mai scriu nimic, că-mi pierd minţile; plus că am şi cunoscut nişte oameni faini
– mulţumesc lui Vali de la Atelierul de Traduceri că mi-a fost ca o mamă
– am jucat fussball până am făcut băşici
– în ultima seară am participat din nou la Vocea Blogosferei, dar tura asta nu s-a mai mers pe pile, aşa că am pierdut în finală.

Cam atât. Ca orice blogger vândut companiilor pentru un pişcot, să nu uităm să mulţumim Martei Frumuşelu şi Bizilor pentru invitaţie şi să amintim sponsorii:
sponsori

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 3 comments

  1. Louboutin Pas Cher Reply

    Six Mulberry handbags, a Vivienne Westwood skirt, a Louis Vuitton suitcase and a Michael Kors dress are just some of the lots available at the ego fashion auction during Norwich Fashion Week.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *