Reclamă prost plasată
Hotnews publică vineri un articol legat de răpirea Rodicăi Mahu, redactor şef al Jurnalului de Chisinau, de către patru bărbaţi care au suit-o cu forţa într-o maşină.
2 centimetri mai jos, reclamă la Porsche. Care e maşină, că tocmai am verificat.
:)) adica daca era Porsche se urca de buna voie
“intr-o directie necunoscuta si i-au facut chestii necunoscute… intr-o masina necunoscuta”
Presa romana e plina de astfel de realizari. Ba un accident aviatic, ba nu stiu cati morti in Irak – si langa vezi o pereche de tazatze sau buy viagra. Profesionalism si performanta 😀
@ night elf, aici nu e vorba ca au pus ceva derizoriu langa o stire cu tema grava. a aparut o marca de masina langa o stire in care era vb de rapire cu masina. asocierie nefericita. de, bannerele astea care apar la intamplare prin pagini 😀
si nu orice masina, are motor nou
Nu era reclama din’aia contextuala? Ca am mai vazut niste asocieri din astea nefericite.
pe bune : o firmă de taxi are reclamă la radio ” taxi igrek vă dă mielu’ ! de paşte. ” nu-i genial ? ă ? nu-i ?! şi ce de bani le-am dat ălora de la kiss ,şi io-te ce-mi dădură !
Reclama este sufletul a toate in media. Din pacate o reclama la Porsche pe hotnews mi se pare aiurea. Ei au un target si cu siguranta hotnews nu se incadreaza decat 1 % in acel target. Ceea ce denota ca unele reclame sunt facute ca sa poata cheltui si ei bugetu si fara un efect clar. Nu cred ca un cititor hotnews va pleca la un showroom Porsche ca efect al reclamei de mai sus – nici macar unul!