În urma valului de nemulţumiţi care ameninţă cu procese în instanţă pentru aplicarea întocmai a prevederilor Ordonanţei 50, două bănci importante din România au hotărât schimbarea sloganului pentru a reflecta mai bine ultimele tendinţe de pe piaţă, după cum urmează:

BCR:

BRD:

Concept @Groparu, muncă la al doilea banner Tibby, la primul (se şi vede că mă pricep la design ca la măturat) Groparu.

Aceste imagini reprezintă un pamflet.

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 21 comments

  1. Cata Reply

    bestial 😆 astea ar trebui printate pe pancarde si afisate in salile de tribunal de aia 3000 sau 8000 de clienti care au dat bancile in judecata :mrgreen:

  2. cafeaua_neagra Reply

    Nu stiu, domle`, insa eu fac banking cu …FMI. Io si restul de 20 de milioane de fraierici. Pardon, de romani.

  3. ardeleanu' Reply

    O listă cu bănci la care nu o să mai apelez niciodată:
    – Banc Post
    – BRD
    – BCR
    – ING (in progress:D )
    Cum zice englezul: simți-ți-vă liberi să mai adăugați la listă!

  4. Tanasoiu Reply

    Daca mai aud inca o data “Tu cu cine faci banking?” raspund ca singur. Traiasca salteaua, ca macar aia nu imi ia comision inclusiv pe comisioane.

  5. Cata Reply

    Raiffeisen Bank – reusim impreuna> noi mai bine, voi mai prost 😈
    Alpha Bank: evoluam impreuna (nuş ce să pun aici)
    Banca Comerciala Carpatica: Forţa şi inteligenţa capitalului românesc (Nesimiţirea şi magaria bancerului român)

Leave a Comment

Your email address will not be published.