Dacă îți plac filmele românești în care:
– Mircea Diaconu, acum salariat cu peste 10.000 de euro pe lună la Parlamentul European în care l-a trimis Antena 3, joacă neconvingător rolul unui profesor scăpătat
– ți se aruncă rahatul existențial românesc cu lopata în ochi în timp ce ți se urlă ”acesta este rahatul existențial românesc pe care ți-l arunc cu lopata în ochi!”
– deși filmul a făcut parteneriat cu TVR-ul, în film vezi numai Antena 3 și Nașul TV
IMG_8929
Și o burtieră poate fi ironică

– vezi tipologii ”originale”, gen primarul corupt, curvar, bețiv și incompetent, secretara-amantă–pițipoancă, administratorul de bloc șmenar, amantul cocălar al soției sale, nostalgicul care nu a depășit nici acum Piața Universității, politicianul veros, pensionarul sărac, copilul străzii, ce ar mai fi?
– auzi manele în film
– vezi blocuri comuniste
– nu se vorbește deloc în primele 8 minute ale filmului
– auzi înjurături la greu
– nu auzi nici o replică memorabilă
– nu auzi nici o replică amuzantă
– mă iertați, mă opresc aici,

atunci da, mergi la “Doar cu buletinul la Paris“.

A fost singurul film românesc la care am mers și la care nu s-a pus nici măcar o singură întrebare caravanei.

Singurul lucru bun? Dorel Vișan. Nu îl cunosc ca om, dar ca actor sunt mare fan.

Mai există, firește, și riscul ca eu să nu mă fi aflat în target.

Filmul nu are pagină de Facebook, cont de Twitter. Doamne-ajută-i, da’ aștept cu nerăbdare ca CNC să finanțeze, totuși, filme adevărate din banii fraierilor. Chiar sunt curios ce buget au avut, dar presimt că nu voi afla niciodată.

PS: M-am chinuit foarte mult să nu fiu răutăcios.

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 7 comments

  1. Silu Cartoon Reply

    O tara in care fiecare se-nvarte cum stie, fiecare prosteste pe cine poate. Ziaristii sunt hoti (unii), actorii sunt politicieni (unii), grevistii foamei senatori (unii). Toti se zbat pentru popor (prostime). Gropare, ai nervi tari!!!

  2. Cosmo Reply

    O mare dezamagire filmul, pentru mine a fost o pierdere de timp, 2 ore pierdute din viata mea. Plin de clisee, filmul asta pare ca a fost facut asa, doar ca a primit cineva banii pentru el si trebuia facut un film, orice film, cat de repede. Si apropo, in primele minute imi venea sa ma duc afara la bar sa ma rog de cei de-acolo sa dea televizoarele pe un meci de snooker, sa vad ceva mai palpitant. La Q&A n-am mai stat ca ma gandeam ca poate zice cineva ce buget a avut filmul si aveam dracului vre-un atac de cord asa de tanar

  3. DanC Reply

    Deci de vreo 10 ani romanii fac acelasi film over & over again 🙂
    Asta comparat de ex cu Blomkamp, tocmai am vazut Chappie, e super, seamana pe undeva cu District 9, e clar din primele 5 minute ca e vorba despre S Africa si Iohanesburg. insa nu e cliseistic, e misto de tot. Si mi-am zis, uite bre, Blomkamp asta si cu toti sud africanii lui si grupul ala absolut ciudat (Die Antwort parca) – macar si-au facut un brand. De ce dracu’ noi nu putem?
    Chiar, de ce ma-sa n-avem si noi un brand, un film-doua mai de Doamne-ajuta, o actiune, un mistocut-ceva, chiar si o ciudatenie geniala tip Melancholia?
    Nu, tata! Noi avem kakaturi gri-tuciurii care le vezi cu chiu-cu-vai odata la o suta de ani. Dupa care tre’ sa te lauzi in cercuri de snobi ca l-ai vazut…

  4. Laura Reply

    nu cred că există multe tipologii originale în românia. de 25 de ani văd aceleași lucruri cu același gen de oameni în jurul meu. să facă sf-uri? nu-i cred în stare.

Leave a Comment

Your email address will not be published.