44 lovituri

  1. Gigi
    24, May, 2013 @ 5:38 am

    😎 LIKE !

    Reply

  2. Val Vesa
    24, May, 2013 @ 6:59 am

    Va rog dati RT pe Twitter cu cc @EmilBoc si #Cluj sa vada toti in Cluj, inclusiv domnul primar

    Reply

  3. Mihaela Curea
    24, May, 2013 @ 7:29 am

    Vali – degeaba dăm cu RT, cred că dlui Boc chiar nu îi mai pasă. Din tot ce a promis, s-a ales praful.
    Trebuia să aibă curaj să spună de la început că nu vor fi fonduri pentru un film. Bine că sunt bani pentru asfaltări pe ploaie 🙂

    Reply

  4. marius
    24, May, 2013 @ 7:31 am

    Cine-i celalalt personaj, in pulover? Un SPP-ist? Si poza aia pare facuta cu un telefon, gen HTC Desire Z

    Reply

  5. daniel rus
    24, May, 2013 @ 7:49 am

    @ marius: Cred că ăla în plovăr i-a stricat planurile Groparului. Aia e ținută de întâlnire cu primaru? Dă-o-ncolo de treabă!

    Reply

  6. Cristi
    24, May, 2013 @ 8:07 am

    “Bla, bla, bla – nu ca noi, o gloată de entuziaşti ” si daca te inseli? Si daca o sa aiba un succes mai mare?
    Io asa cred. Filmul vostru e optimist, e digerabil, e “vizionabil” si cand va fi momentul sper ca lumea nu va apela la torenti pentru a-l vedea. 🙂

    Reply

  7. Ad.
    24, May, 2013 @ 8:10 am

    Cred ca puteai merge in audienta, fara nicio problema. Nu de alta, da cu acest articol nu ai demonstrat decat frustrarea si invidia fata de alte proiecte. Sunt bani publici, ce vrei? Bine ca i-ai obtinut si pe aia! Decat faci cacaoa asta, ai putea sa .. nu stiu… sa cauti sponsori! Primaria ti-a dat un inceput cum trebe sa dea la toata lumea! Nu fi comod! Du-te dupa sponsorizari! Sunt patroni bogati deschisi la asta! Go si nu te mai plange atata, ca nu te mai citesc! 😉

    Reply

  8. marius
    24, May, 2013 @ 8:58 am

    Bravo, Ad! ai retinut totul exact cum trebuie! Cred ca nu ai citit decat titlul…

    Reply

  9. Corina Brandusan
    24, May, 2013 @ 9:15 am

    Salutare Groparule,

    e adevărat că e “aglomeraţie” mare la emisiunea Clujul în direct pe care o moderez joi la Napoca FM cu dl primar.
    În acest moment suntem limitaţi la 30 de minute de emisiune şi preluăm apelurile direct, poate vom reuşi să o prelungim, dar deocamdată aceasta este durata emisiunii. Aici intervine norocul…sunt mulţi clujeni care ne sună şi găsesc linia ocupată, nu eşti singurul, motiv pentru care preluăm sesizările şi întrebările şi pe pagina noastră de Facebook şi le transmitem apoi primarului, care răspunde la ele în direct. Poţi face asta, dacă doreşti, aşa cum o fac şi alţi clujeni.
    Ţin minte că acum câteva săptămâni ai reuşit să prinzi linia şi ai vorbit cu noi, în direct, despre film.

    Mult succes în obţinerea finanţării!

    Reply

  10. Cuibus
    24, May, 2013 @ 10:37 am

    Zi pinoboc si da-i pace..Clujul e terminat pana ramane acest personaj la primarie. Pozitia Copilului din ce stiu au primit 200.000 lei din cei 800.000 necesari pentru productie de la CNC.

    Reply

  11. Adi
    24, May, 2013 @ 11:51 am

    Total de acord cu ce ai scris, cu o singura observatie: Capitala Transilvaniei??? Ce are Boc cu Alba Iulia (ca acolo a intrat si Mihai calare, si s-a incoronat si Ferdinand Intregitorul)? Io-s din Bistrita, asa ca n-am mandrii locale.

    Reply

  12. Mihai
    24, May, 2013 @ 2:04 pm

    Eu am “cumparat niste usturoi” pe reelhouse si nu pricep de ce nu ati luat banii de la primarie. Adica 10$ ai mei sunt ok da 2500$ a lui Boc nu? Hai, fiti mai modesti ca nu-i tocmai un documentar despre Cluj cu sanse la Oscar. Daca Boc va da 40.000 o sa inceapa toti studentii la Teatru & TV sa filmeze in centru si apoi sa ceara bani de post-productie.
    Dupa faza asta eu ca firma nici n-as discuta cu voi. Pai cum, nu va dau cat vreti voi si apoi ma trezesc cu articole pe blog in timp ce-mi aruncati inapoi banii peste gard?

    PS: Iti dai seama ce ar titra presa centrala:
    Boc da €40.000 pe usturoi!
    Usturoiul facut de un amator si finantat de Boc cu €40.000

    Reply

  13. Groparu Nemernic
    24, May, 2013 @ 3:15 pm

    @ Mihai: man, si nu e mai frumos asa, ca este filmul nostru, independent 100%?
    Nu am cuvinte sa iti spun cat de mult apreciem faptul ca lumea s-a lipit la proiect. Si, ca si in pilda biblica, cei $10 de la tine sunt mult mai apreciati decat cei 8000 de lei pe care i-am refuzat.
    Am discutat mult cu regizorul pe tema asta si pozitia lui a fost fara echivoc: daca acceptam banii astia, aruncam proiectul in derizoriu, si e pacat. Chiar daca se poate interpreta ca mandrie prosteasca, crede-ma, nu e.

    Reply

  14. Raluca
    24, May, 2013 @ 4:52 pm

    In primul rand, aici unde ai scris tu pronume, taie si scrie prenume.

    Apoi, ce-o fi chiar asa cu filmul asta, de meritati voi 40M euro? Adica doar filmu’ vostru merita promovat? Pai daca-i chiar asa, fiti cu adevarat independenti, mai usor cu miloaga la stat si gasiti finantare privata. E amuzanta si asta cu regizorul care nu vrea sa arunce filmul in derizoriu. Pai cred ca mai low-budget nu se poate, deci sunteti acolo. Plus ca ai fi surprins sa vezi cat de mult se poate face chiar si cu un buget de 2M eur.

    Reply

  15. boierul barba
    24, May, 2013 @ 5:09 pm

    Nene Groparule ma impresioneaza tenacitatea lu’ matale si doza de naivitate ce o detii cand judeci spusele la cald a oamenilor urcati la tribuna. Asa fiind-ca te consider un fel de prieten digital cu biti in instalatie, uite o sa-ti povestesc o intamplare prin care am trecut iar tu sa iei aminte.
    Cu ceva timp in urma , daduse coltul un cunoscut si vrand nevrand a trebuit sa-l onorez si sa particip la praznicul sau. Din absoluta intamplare la masa supliciului de coliva cu lumanari , megiesul meu de masa era groparul meserias in bagarea in tarana a dihaniei umane pamantene pacatoase.
    Dupa ce cinsti mortul cu un bogdaproste si dadu peste cap un pahar de votca , alaturi de cele de la sapatul gropii, mi-a soptit complice la ureche : “auzi domnule sa-ti spun un lsecret la care noi cei din meseria noastra tinem foarte mult…” … eram in pragul aflarii unui secret primordial pe care cred ca putini de pe planeta il detin … si in continuare megiesul gropar continua ” sa stii ca in meseria noastra oricat de mult pamant am pune peste mort, niciodata, dar absolut niciodata nu calcam pamantul de deasupra mortului” … va dati seama cata greutate au capatat din momentul acela in mintea mea legamintele ancestrale ale tizului lui matale , domnule Gropar ???. Banuiesc ca va dati seama , si din acest motiv va sugerez ca drept replica la atitudinea blazata si nesimtita a primarului la o propunere serioasa si de bun simt de-a matale,… sa tii minte , cand o fi cazul si Boc o va lua “spre locuri cu verdeata” , fa mataluta bine si renunta la principiile traditiei de breasla si joaca-i tantaroiul intr-un picior pe lutul sau de subszistenta.

    Reply

  16. Groparu
    24, May, 2013 @ 5:10 pm

    Raluca, in primul rand lasa-ne.
    Multumesc.

    Reply

  17. Groparu
    24, May, 2013 @ 5:13 pm

    @boierul barba: pfuay, ma, de unde am pornit si unde s-a ajuns!

    Reply

  18. boierul barba
    24, May, 2013 @ 6:32 pm

    Ma scuzi domnule draga , daca-i cu suparare , nu mai scriu , ca nu-i bai (cum spuneti voi ardelenii)… da’ eu dau drumu la cai cand ii plimb si o mai iau pe aratura ce sa-i faci …

    Reply

  19. A.
    24, May, 2013 @ 9:16 pm

    Păi bine, mă Gropare, așa se merge la întâlnire în costum și cravată? Polarul portocaliu, Gropare, polarul portocaliu…

    Reply

  20. geq
    25, May, 2013 @ 1:09 pm

    concluzia ar fi sa te sustinem sa te inscrii la eurovision 😉

    Reply

  21. Flavia
    26, May, 2013 @ 9:53 pm

    Draga Gropare,
    Te citesc de ani buni dar e prima oara cand las un comment, pentru ca nu pot sa n-o fac atunci cand vad ce ineptii s-au debitat. Pai, oameni buni, cum puteti voi sa vedeti cererile de sponsorizare ca pe-o cerseala? Voi va dati seama ca orice publicitate se plateste si ca Usturoi aduce un mare beneficiu de imagine Clujului? Faceti calculul asa: Ministerul Turismului a cheltuit 5 milioane de euro pentru spoturile cu `Explore the Carpathian Garden” . Usturoi nu-i clip de promovare a Clujului deci nu valoreaza atata si nici Primaria Cluj -Napoca nu-i Ministeru’, dar oricat o scazi si-o imparti, 8000 de lei tot e o suma derizorie si parca data la scos ochii. Eu, personal, gasesc si aceasta scrisoare deschisa de foarte mare bun simt si decizia de a refuza cei 8000 de lei justificata. Atata am avut de zis 😆

    Reply

  22. Vasi
    27, May, 2013 @ 1:20 am

    Si eu iti las un comentariu pe blog pentru prima oara pentru a sustine ceea ce faceti. E jignitor sa oferi o suma de genul asta la un proiect de anvergura cum e filmul vostru, dar in acelasi timp asteptarile voastre de a primi mai mult de 50% din finantarea ceruta de la primarie au fost nerealiste. Din pacate primaria n-are atatia bani (sau are, dar nu-i da pentru asta). In plus, se stia bine-mersi de cine va lua banii grei (gen TIFF) dinainte de a se afisa lista cu proiectele castigatoare (lucru care nu mi se pare ok deloc – ca dovada, e un articol pe Ziua de Cluj pus cu 1 saptamana inainte de a se afisa rezultatele)..

    Eu sper ca o sa fiti cei mai activi promoteri din univers pe perioada TIFF-ului. Aveti mari sanse sa intalniti oameni care va pot ajuta (daca nu cu bani, cu servicii necesare pentru post-productie).

    Reply

  23. pishta gonzales
    27, May, 2013 @ 12:34 pm

    acu draga gropare scuza-ma ca te intreb. dar in ce baza ceri tu bani de la primarie pt un film de-al tau? primaria de cand e sponsor de filme. primaria sa isi vada de gropi, semafoare, parcari. si tu vezi de filmele tale. bune au rele om vedea noi

    Reply

  24. Groparu Nemernic
    27, May, 2013 @ 1:10 pm

    @ pishta: am avut de ales intre a prezenta Clujul fugitiv, in asa fel incat sa nu iti dai seama despre ce oras este vorba, sau a face o mega filmare cu obicetivele turistice. Am ales-o pe a doua. Nu merita ata o recompensa din partea comunitatii? No stres, mergem mai departe.

    Reply

  25. pishta gonzales
    27, May, 2013 @ 1:21 pm

    hai sa o luam altfel. cand ai luat credit de la banca , banca te-a cautat si in chiloti sa vada daca are cum sa isi recupereze banii in caz ca….. pe principiul “fac si io un film tare despre cj cu obiective turistice” pot sa apara maine 100 de cereri la primarie. ideea e simpla : nu fa afaceri cu statul. daca nu vrei sa te transformi intr-un tip care va fi acuzat ca posteaza de bine despre boc pentru ca… sau posteaza de rau despre boc pentru ca….
    eu vad bloggerul ca un del de jurnalist. in momentul in care un jurnalist se ia de un politician ca nu i-a finantat un proiect nu imi miroase mie bine.
    parerea mea.
    in rest succes cu usturoiu, teaseru mie imi place.

    PS pe de alta parte primaria totusi ti-a dat nu ti-a luat vezi radio erevan

    Reply

  26. Anonymous
    27, May, 2013 @ 1:39 pm

    Frumos scris, dar un singur lucru, ne comparam acum cu The Hobbit si Lord of the rings? 😆

    Reply

  27. Groparu Nemernic
    27, May, 2013 @ 3:38 pm

    @ pishta: nu m-am luat de domnul primar, pur si simplu i-am mai cerut ajutorul inca o data (am impresia ca in van, dar trebuia sa incerc). Afaceri cu statul? Incerc sa fac ceva frumos pentru orasul meu, si as fi preferat sa fac cu comunitatea, pentru ca singur este foarte greu. Nu imposibil, dar preferam sa mai raman cu niste fire de par negre in cap.
    Cat despre ce zic altii, fiecare isi face treaba cum poate. Anii astia am treburi mai importante de facut decat sa acult ce zice fiecare. Postarea asta: http://groparu.ro/clujul-vazut-de-emil-boc/ ramane. Si asta am scris-o chiar daca il simpatizez pe om.
    @ Anonymous: eu zic ca nu trebuie sa incetam sa visam. Intr-adevar, e distanta enorm de lunga pana acolo, dar cea mai lunga calatorie in jurul lumii incepe cu un pas.

    Reply

  28. pishta gonzales
    27, May, 2013 @ 4:37 pm

    greu, foarte greu.
    e chestie de filosogie politica. hai sa zicem ca am si eu un blog , zic ca il simpatizez pe primar , si apoi cer 40 mii de euro pentru plantat panselutze prin oras. scop nobil nu? orasul duce lispa de culoare si de spatii verzi.
    principial , chiar daca sincer apreciez ce am citit despre “usturoi” nu pot fi deacord cu genul asta de finantari. in schimb daca primaria face un concurs de proiecte cu filme de promovare a orasului, te inscri si castigi e cu totul altceva.
    esti “jurnalist” si declari ca il simpatizezi pe primar oricare ar fi el. daca maine dupa acordadea finantari apare stire ”
    primarul isi finanteaza simpatizantii cu 40 de mii de euro ” in conditile in care la mine pe strada inca e praf de la nisipul aruncat iarna de firmele de dezapezire

    Ca primaria sustine Tiff sau altele similare e f ok. dar un proiect ca al tau isi pierdre credibilitatea cand e finantat de primarie. sincer mi se pare ciudat ca ai primit 2 mii de euro. poate ai avut un bussines plan bun, sau un lobby bun. mai vorbim 😉

    Reply

  29. Solomonar
    27, May, 2013 @ 8:55 pm

    Mda… Din pacate nu e boculet omul (sau ce mai e si el) pe care sa va bazati. Poate la urmatorul mandat, al ALTUI primar…

    Reply

  30. Groparu
    27, May, 2013 @ 9:44 pm

    @ pishta: fondurile spre care am fost indrumati nu sunt de licitatii. Sunt pentru proiecte pentru comunitate. Parerea mea despre primar? Dar ce legatura are asta cu totul?

    Reply

  31. Ela
    27, May, 2013 @ 10:44 pm

    auzi, da’ lu’ Tatalor, Regele, i-ai cerut sponsorizare pentru oferta de o imagine mai buna a comunitatii sale? 🙂 Io zic, baga o petitie olain si o semnam 🙂

    Reply

  32. FLORESCU
    28, May, 2013 @ 8:51 am

    Ce penibili clujenii astia provinciali si ifosati !In primul rind ca Ardealul are capitala la Alba Iulia si nu la cuibul national de prosti si hoti de la Cluj zis si caritas ….!In al doilea rind ,ca trebuie sa fi prost genetc ca dupa cite furaciuni si timpenii inimaginabile pentru o tara civilizata ,tu sa mai ai prostia degenerata sa te adresezi civilizat si cu sperante logice si de bun simt unui astfel de nemernic national ! Dar de cu cit esti mai provincial cu atit ai manifestari mai “periferice ” !Asta este cu trufia ambalata intr-un strat gros de prostiefara margini …se vede depe luna si pute fetit ca un ….caritas !

    Reply

  33. pishta gonzales
    28, May, 2013 @ 8:51 am

    observ si ca majoritatea cititorilor tai ( e drept aici putem vb de subiectivism, ei / noi fiiind un fel de follower’s) accepta ideea de finantare prin primarie.
    oricum e ultima postare pe subiect.
    pana la urma sunt pareri divergente si nu trebuie insistat.
    luat nominal primaria sponorizeaza tifful cu 100k euro. si tiff in interiorul lui produce 5-6 filmuletze “in cluj” iar imaginea care o aduce orasului e imensa. de ce nu incerci sa participi cu usturoi in cadrul tiff? sa ceri finantare pt un proiect, da-mi voie sa zic indoielnic ( dpdv al consilierilor locali nu al meu) cat jumate dintr-un intreg fetival e enorm. sincer, faptul ca ai primit trebuie sa te bucure. si crede-ma daca eu, un anonim pt primar as fi aplicat nu primeam nimic. tu ai primit pt simplu motiv ca ai vizibilitate media si boc vrea sa fie apriape de comunitatea blogerilor. cea ce nu interpreta ca un lobby bun, interpreteaza ca o lipsa de judecata bazata pe valoare. un tanar de la teatru sa zicem daca ar fi depus un proiect mai bun decat al tau, sigur intre voi 2 primaria te alegea pe tine. pt ca ai “lobby ” mai bun. primaria nu stie dpdv cultural cine e mai valoros. nu e treaba ei sa aiba oameni pregatiti pt asa ceva (poate min culturii). tocmai din aceste motive eu cred ca banii publici si proiectele private nu trebuie sa isi dea mana.

    oricum , cu toate criticile aduse, iti urez sincer bafta cu productia!

    Reply

  34. Groparu Nemernic
    28, May, 2013 @ 11:58 am

    @ Florescu: iti las comentariul aici pe site numai ca sa vada lumea cat de penibil esti. Nu ai inteles absolut nimic.
    @ pishta: mersi! Doamne-ajuta cu postproductia;)

    Reply

  35. daniel.c
    29, May, 2013 @ 3:05 pm

    nici nu stiu ultima data cand am fost la film intr-o sala..pe banii mei…motivele sunt multe

    Dar…promit ca atunci cand o iesi filmu asta imi iau “nievasta” si platesc din tot sufletul 2 bilete si le zic la toti colegii sa mearga si ei..

    Mult succes in continuare!

    Reply

  36. mihai
    31, May, 2013 @ 2:55 pm

    Gropare, l-ai lasat pe ala sa posteze aberatiile, mno, e alegerea ta. Ce sa zic, eu iti doresc multa sanatate (mintala) sa mai rezisti la asemenea specimene si iti mai tin pumnii sa gasesti banii sa reusesti sa mai pui Clujul/ Romania pe harta lumii asteia, unde noi practic aproape ca nu existam. Multumiri si multa bafta !

    Reply

  37. Groparu Nemernic
    31, May, 2013 @ 3:40 pm

    @ mihai: pai din moment ce am primit un mesaj ca al tau, mai pot lasa inca 5 cu retard! Multumesc, Mihai;)

    Reply

  38. Ajută internetul filmul românesc? | The Frowned Upon Area - blog #DeMinte
    2, June, 2013 @ 4:42 pm

    […] la Palilula, Fără destin) și bloggerul-scenarist-producător Radu Băzăvan, cel care acum se chinuie să rezolve post-producția la filmul […]

    Reply

  39. » pagina mea
    8, June, 2013 @ 11:49 am

    […] cultură! Este doar o afacere finanțată sau nu. Dacă vei obține ceva, îți vei putea monta Usturoiul, dacă nu….asta e, trebuie să trăiască și alții. Reiterez ideea: avem probleme cu ceea […]

    Reply

  40. Mentalistul Cristian Gog și-a găsit nașul: a fost fentat de Primăria Cluj-Napoca! MagicFest se amână din lipsă de fonduri | Ora de Stiri
    6, November, 2013 @ 4:58 pm

    […] de acord cu Groparu atunci când zice că poate e mai bine să se investească mai înţelept în evenimentele clujene […]

    Reply

  41. Zelist Blog » Blog Archive » Top 101 posturi viralizate pe Twitter
    19, December, 2013 @ 4:33 pm

    […] Draga Primarie Cluj-Napoca, Stimate Domnule Primar Emil Boc, | Blog de ciocoi […]

    Reply

  42. Investim sau taiem de tot fondurile culturii? | VV
    28, January, 2014 @ 4:19 pm

    […] cultură! Este doar o afacere finanțată sau nu. Dacă vei obține ceva, îți vei putea monta Usturoiul, dacă nu….asta e, trebuie să trăiască și alții. Reiterez ideea: avem probleme cu ceea […]

    Reply

  43. Filme româneşti din 2014 în iunie la TIFF | DISCERNE
    16, June, 2014 @ 9:41 am

    […] invit să citiţi pe blogul unuia din scenarişţtii filmului această scrisoare deschisă adresată de către autori lui Emil Boc în calitatea sa de primarul […]

    Reply

  44. Usturoiul e BUN! ← Robert Antonescu
    11, July, 2014 @ 6:50 pm

    […] ultimul fir de păr din barba tăticului său, după ce, înainte de a ieși din post-producție, nu a reușit să obțină o finanțare pe care probabil că o merita (veți vedea în film de ce), după ce a scos în sfârșit capul în […]

    Reply