Cum să faci succes în Social Media
Aşadar:
1. Trebuie să scrii constant.
2. Trebuie să scrii conţinut de valoare.
3. Trebuie să interacţionezi cu cititorii.
4. Trebuie să inviţi cititorii la dezbatere.
5. Trebuie să publici conţinut care te reprezintă.
6. Trebuie să publici conţinut original.
7. Trebuie să catalizezi cititorii educaţi, oamenii cu minte în cap, din care să faci o comunitate.
8. Trebuie să înveţi design, programare, SEO, optimizare, învaţă despre plugin-uri, add-on-uri, scripturi.
9. Fă-ţi o strategie şi ţine-te de ea.
11. Setează-ţi ţinte clare de la bun început.
12. Învaţă despre branding şi personal branding.
13. “Consistenţă” şi “consecvenţă” să-ţi fie motto-uri.
14. Fii pregătit să aştepţi ca după o femeie. Succesul nu vine imediat.
15. Fii prezent pe mai multe canale: Twitter, Pinterest, Youtube, Google Plus, Facebook, LinkedIn, Quora, canalul Dunăre-Marea-Neagră.
16. Încearcă să înveţi de la cei mai barosani ca tine.
17. Scrie după un orar.
18. Nu plagia şi nu fura nici măcar o poză de pe net.
19. Concentrează-te pe canalul şi strategia care se dovedesc a fi cele mai rentabile.
20. Uită tot ce scrie mai sus şi fă-ţi o pagină de Facebook cu numele Şoapte de iubire, succes garantat. Rupere. Musai Şoapte de iubire, că dacă te apuci să-i dai alte nume iasă prost.
As adauga la 10:
Fa intentionat o mica greseala pentru a porni comentariile.
Maestre… capcana era sa las intentionat 10 liber ;))
17. Scrie după un orar.
Mmm… tie-ti vine inspiratia la ora fixa? 🙄
Io n-am vazut nici o greseala, Eram atent doar la ce zice omul asta, nu si la ce nu zice…
unde le gasesti, frate? ❓ ❗
Da’ o pagină de fb cu pisici nu ar merge? De unde-atâtea șoapte de iubire?
21. pune poze cu tzatze
@ silu: mie-mi vine inspiratia cand imi ordona nievasta-mea. Punt.
@ Bucatarul: şoapte de iubire pentru pisici. Şi ai dat lovitura.
@ dracu: ţâţe de femei, aş adăuga eu.
Mnda. La aia s-ar putea să mă pricep, că nici eu nu înțeleg decât iubirea care trece prin stomac. Le șoptesc niște fripturi în sânge de nici nu știu ce le-a lovit. 😆
Foarte interesante recomandările ! Mulţumesc ! 😎
Stiu ca ar trebui sa ai o strategie, dar sunt domenii in care chiar nu reusesti sa pui 70% continut de calitate
@groparu
dom’le, nici nu vreau sa-mi imaginez ce experiente de cosmar ai trait, de trebuie sa precizezi ca e vorba de tzatze de fumeie 🙂
Da’ ce inseamna succesul in social media ? Temenele pe strada ? Workshopuri ? Mancat la shaormarie ? 🙄
@ Ion a lu’ Ion: Cum adice ce inseamna? Inseamna sa fii barosan, aia inseamna.
din toate astea, punctul 8 mi se pare cel mai la indemana. sa incepem cu el, asadar. 🙂
Poze cu Fuego! Neaparat!
Tare fain articolul, e de subscris la tot 😉 de luat notite am luat 😛
Opt “Trebuie sa”-uri, doua “Fii”-uri si noua vorbe de dush. Si-o cireasa. Bun zic.
Soapte de iubire le respecta pe toate. 😉
Multam de sfaturi. Incercam, incercam.
Trebuie neaparat avut grija si la efectul razelor de luna asupra cizmelor de guma…
In momentul doi, cresterea albinelor in stare pura devine o simpla joaca de copii 😉
De la inceputul articolului ceva nu-mi mirosea a bine,mirosea a iubire maaah,baga-mi-as!!! 🙂
Buna. As avea o intrebare legata de continutul pe care il publici – cum verifici care continut este cel mai bun, cum masori ce anume au vizualizat utilizatorii?
@ Andrei: Google Analytics.
@ Andrei: dude, deci ma intrebi pe mine cum masor traficul in timp ce tu ai instalat pe site google analytics? Ce facem, ducem spamul la un alt nivel?
Buna, cred ca nu m-am exprimat bine. Let me rephrase for you. 🙂
Intrebarea era cum iti dai seama care continut este cel mai vizualizat. Practic, daca intr-un post ai 20 de imagini, cum stii care e cea mai vizualizata?
@ Andrei: no, asta e o buna intrebare pentru aia care se pricep si la altceva, nu numai la scris pe bloage. SEO experts, anyone?
Unele task-uri par a fi la indemana oricui insa altele necesita cunostinte avansate. Ce sa intelegem din asta? Ca daca nu ne pricepem ar trebui sa angajam pe cineva care sa presteze serviciul pentru noi/afacerea noastra?
@ Nicoleta: te ajuti de maestrul Google si iti pregatesti cateva luni ca sa le memorezi. Si apoi stai conectata o viata intreaga la interneti pentru a afla ultimele noutati din domeniu.