Caut nişte minte de blogger, ofer euro, rog seriozitate!
Dragi prieteni, tovarăşi şi duşmani blogosferici, precum şi heitări!
Continuăm să vă arătăm că, iaca, dacă ai un blog cu 120 de unici pe zi, dar sunteţi doldora de idei creative, puteţi promova în liga exclusivistă a celor care dau cu pixul prin blogosferă şi fac şi bănuţi – dacă puneţi puţintel osul la treabă. Iară campanie Blogal Initiative? veţi spune voi. Răspunsul este, fireşte, DA.
Vinovatul, tura asta, este nimeni altcineva decât Revista Biz, cea mai vândută revistă de bijniţ din patria asta a noastră conform ultimului audit BRAT, prilej pentru care îi salut şi îi felicit cu drag, din nou, pe oamenii ăştia faini care împing la asemenea brand de top.
Ce trebuie să faceţi voi, ca bloggeri?
În cadrul campaniei care începe mâine sunteţi invitaţi să lansaţi propuneri inedite, cât mai creative de promovare a unei reviste de afaceri. Deci luaţi pixul în gură şi începeţi să-l ronţăiţi, că urmează muncă creativă.
Ce câştigaţi?
Ce trebuie să ştiţi ca sa vă apucaţi de ronţăit pixul?
Detalii despre revista Biz găsiţi în brief – click pentru download. Credeţi-mă, aveţi ce citi despre ei! Iaca şi nişte imagini sugestive:
No… ne băgăm? Să curgă filmuleţele, sloganele, imaginile şi textele! Doamne-ajută, şi multă-multă bavtă;)
“Scriam despre social media din vremea cand online-ul se rezuma la mIRC.” ori “Scriem despre antreprenoriat din vremea cand leul era doar o matza”. Doua idei instinctive. 🙂
LOL :))
da daca am 2 bloguri fiecare cu 50 unici? pfoai stai ca tot imi trebe inca 20? de unde iau eu alti 20 de unici pe zi, ca eu am doar 100 de prieteni, fix 100
daca ne ajuta doamna Anastase la numaratul unicilor prin metodele acelea numai de dansa stiute cred ca din cele 3 bloguri pe care le am impreuna strangem 120 de unici.
uite si o propunere de slogan: “Scriem despre euro de pe vremea marcii germane. Estice.”
si apropos de doamna Anastase, mi-a mai venit una:
“scriem despre business de pe vremea cand doamna Anastase numara doar ciorapi, nu si voturi”
[…] care mi-a venit in minte si l-am postat imediat in comentariu pe blogul lui groparu este : “Scriam despre social media din vremea cand online-ul se rezuma la mIRC.” ; […]
“Scriem despre High Definition de pe vremea lui Iancu de Hunedoara” 🙂
Burebista despre blogdebere.ro la scos de vie.
[…] Via Groparu. […]
@Ramses, daca dai mie premiu`, te rezolv de aia 20 :))
Pornind de la modelul prezentat mai sus, ia priveste ce minuni au iesit.
hop si noi
http://lageq.blogspot.com/2011/09/no-74-advertorial-pe-gratis.html