Scurtele de dupa concediu

Bun! Așadar, avem:

1. Prima și cea mai dintâi este că AQUA Carpatica a penetrat, cu tot cu fără nitrați, tocmai în SUA, prin lanțul de magazine Sprouts Farmers Market, pe lângă Marea Britanie, Japonia, China, Rusia, Moldova, Germania, Ungaria și toate țările Golfului: Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman. Aqua Carpatica aparține acelui domn francez Valvis care stă în România de vreo țâjpe ani și dacă apare ceva criză, răspunde personal în românește. Și care ne exportă apa la preț mai mare decât Evian, deci să curgă valuta, să ne punem toți termopane!

2. Câteva bloggerițe de fashion & lifestyle au scos o colecție de genți împreună, pentru că împreună sunt mai puternici! Gențile sunt premium, din piele naturala, realizate pentru brandul online kurtmann.ro, în total 5 bucăți cucuiete!

Dar, uneori, și roșii

Initiatoarea proiectului e Ioana Bora, iar povestea și produsele sunt disponibile aici http://ioanabora.com/moda/kurtmann-bloggers-collection-genti-premium-din-piele/. PS: bărbălăilor, aruncați și voi un ochi, că iară vă prinde Crăciunul fără cadou pentru nievastă!

3. Nu am apucat să scriu atunci, când am apărut cu un interviu în limba engleză la ei în revistă, așa că vă spun acum: la Oradea apare Business News, o revistă de business cu interviuri și informații din lumea oamenilor de afaceri care învârt lumea pe degete (mai puțin bloggerii, din fericire pentru lume). De urmărit! Pentru că are conținut fain, chiar dacă o apărut și un interviu cu mine.

Scriem, în fiecare număr al revistei Business News, despre afaceri și investiții, despre bugete, plasamente la bursă, proiecte imobiliare sau de infrastructură. Prezentăm hobby-uri și pasiuni costisitoare, recomandăm idei de afaceri. Toate acestea, la nivelul orașului Oradea, înseamnă zeci sau chiar sute de milioane de euro.

4. Un proiect care mă lovește right in the feels, pentru că sunt sibian și, deci, Ghiță Cioban: platforma www.crestemidei.ro strânge bani pentru producția filmului documentar Ultima Transhumanta – mai exact, este vorba de etapa finala a unui proiect vizual urias, initiat de Dragos Lumpan in urma cu 7 ani și derulat in 6 tari.

Campania de crowdfunding initiata pe www.crestemidei.ro a ajuns la 33% target, dar este nevoie de minim 100% pentru ca Transhumanța să intre în posesia fondurilor (finantarea pe platforma e totul sau nimic). Ce să zic… să ne promovăm noi patria, dacă ei nu o fac! Ia uite ce frumos:

O lovitură, dă-i și tu!