Only in Romania

Deci: numai in România maşina care ridică maşinile parcate ilegal rămâne blocată în trafic de o maşină parcată ilegal, şi blochează ilegal toată strada!

Gura colegei Tya (care va avea o expoziţie foto săptămâna viitoare; vă zic io mai încolo) nu tace, ci cronţăne toată ziua. Ţaca-ţaca. Ţaca-ţaca, şi pe mine mă disperă.

Văzând că nu e loc deloc, vajnicii ridicători s-au gândit să urnească din loc maşina, nu înainte de a scăpa pe gură nişte pwle ghe la Cluuuj. Băiatul de la Urgent Curier a făcut ce-a făcut şi a plecat urgent curier.

Ce făcea în timpul ăsta proprietarul maşinii parcate aiurea, vă veţi întreba? Ei bine, a stat ascuns după colţ până ce a venit Poliţia, care s-a poziţionat la capătul străzii şi a restricţionat accesul pe sensul unic, ca să se poată elibera strada; şi când toate maşinile au dat în spate şi strada s-a golit, proprietarul s-a suit repede-repede la volan şi a tulit-o.

Pe el nu l-am mai filmat, că cineva în ţara asta trebuie să mai şi muncească.

Viewing the CSR Marketing Manager campaigns

In CSR Marketing Manager, you can visualise any ongoing campaign using a simple procedure. To visualise ongoing campaigns, follow these steps:

1. In the View Window, in the Campaigns MSISDN box, type the number of the MSISDN you wish to query, and then click Search. The Campaign Information for <MSISDN> tab is displayed.

2. You can see the existing campaigns’ details in the Active Campaigns List: the name, type, description, the owner of the campaign, as well as the campaign start and end date.

Querying CSR Marketing Manager

The primary functions of CSR Marketing Manager relate to the querying of the database about a certain MSISDN. The query returns the campaigns the subscriber has taken part in, together with the subscriber’s participation details.

To query the CSR Marketing Manager about an MSISDN, follow these steps:

1. In the View Window, in the Campaigns MSISDN box, type the number of the MSISDN you wish to query, and then click Search. The Campaign Information for <MSISDN> tab is displayed.

2. You can navigate through the tabs to learn more information on:

< The campaigns the subscriber has taken part in – in the Customer Campaigns tab.

< The rewards granted to the subscriber so far – in the Customer Rewards tab.

< The customer offer SMS – in the Customer Offer SMS tab.

< The customer reward confirmation SMS – in the Customer Reward Confirmation SMS tab

21 lovituri, dă-i și tu!