Niciodată – repet, niciodată – nu m-aş fi aşteptat să aflu că magnatul sibian Ilie Carabulea, sau dom’ inginer, va simţi întunericul rece al unei celule şi fiorii specifici duşului la Aiud. Bine, eu mai ştiam şi că oraşele au primar la birou, nu la bulău (cc Cluj-Napoca), deci asta spune multe despre mine.

Ce vreau să vă zic: magnatul a reuşit să-şi clădească un mega imperiu într-un oraş al cărui brand turistic mă aşteptam să arate aşa: Sibiu, proprietate personală Ilie Carabulea. Cum o fi reuşit în viaţă, în afară de plătind salarii de mizerie şi făcîndu-i pe angajaţi “curvelor!” şi “proştilor!”, habar n-am; dar lumea vorbeşte şi acum, la câţiva ani buni distanţă, despre o zi în care Ilie şi-a furat-o. Da, în barbă şi nas. Da, de două ori! Vorbim de anii ’90, da?

1. O dimineaţă simplă, piperată de un mic antagonism verbal cu un Carabulea versus un şofer. Şoferii sibieni de pe Transmixt şi Atlassib sunt oameni bânzi, buni şi tandri, care te omoară fără ranchiună dacă situaţia o cere. Aşa că, atunci când Carabulea, care mai avea un portofoliu de pleznit şoferi, a făcut prima mişcare în scopul administrării unei corecţii acestuia, şoferul, care avusese o dimineaţă extrem de proastă, s-a scăpat cu o carabă în Carabulea, care a căzut pe spate ca un cărăbuş. După care şoferul ar fi zis “mă piş pe banii tăi, că te omor şi mă piş şi pe tine!”

Toată Mărginimea Sibiului a îngheţat în dimineaţa aceea, de frică; iar Carabulea s-a ridicat şi a tulit-o, scârbit de calitatea umană a şoferilor sibieni de pe Transmixt şi Atlassib, oameni blânzi, buni şi tandri, de altfel, dar care nu îşi ştiu administra stresul.

Legenda spune că şoferul bătăuş încă mai lucrează pe Transmixt; deci grijă mare, călători de pe peronul A, cursa de Loamneş.

2. Câteva ore mai târziu, Ilie, încă turbînd de furie, este chemat să manageuiască o gaşcă de clienţi Atlassib nemulţumiţi care, nesimţiţii, erau furioşi pentru că dăduseră cei 5 euro sau mărci regulamentare la graniţa româno-ungurească, dar tot fuseseră ţinuţi în vamă vreo două săptămâni.

Simţind că nu mai poate face stresului nici el, Ilie a început să-i agreseze fizic pe oameni, în timp ce le urla “să-mi bag organul meu sexual extern în voi, nu vă dau nimic înapoi! Mereţ acas’!” Dintr-o regretabilă eroare, însă, unul din personajele împinse era o bătrânică cumsecade, în acelaşi timp şi mămică, care a cam şi căzut pe jos.

În acel moment, un dulap a urlat ca Zeus:

BĂ, TU DAI ÎN MUMA???

Se zice că abia l-au scăpat şoferii din ghearele dulapului.

Legende urbane?

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 17 comments

  1. Dan Reply

    Nu stiu cum s-a intamplat, dar cand am citit stirea despre arestarea lui, am zis ca tot mai este o speranta pentru tara asta. Deci se poate!

  2. Groparu Reply

    @ Anonymous: sunt extrem de curios. Dar in decembrie nu credeam ca Apostu va infunda Gherla, de exemplu, si iaca!

  3. Alexandra Reply

    Macar de ochii lumii si tot va face citeva zile de puscarie Anonymous .
    Mare dreptate a avut cel care a zis – Niciodata sa nu spui “Niciodata”!

  4. E Reply

    @Anonymous: A inceput deja sa faca de ieri, deci are deja o noapte petrecuta la racoare. Deocamdata e in arestul politiei dar se pare ca va fi trimis la Poarta Alba sau la Rahova.

  5. Anonymous Reply

    Ha, ha.. buna povestirea. puteam sa jur pe orice ca vei scrie despre carabulea ! isi merita soarta, dar e prea putin anul de puscarie si ramane cu averea

  6. ciufutozaurus Reply

    asta e, daca esti bun la suflet si ai incredere in oameni.

    radu mazare nu se baga nici intre babe fara sa aiba aproape 3-4 baieti capabili sa dezvolte fiecare un cuplu mai mare decat Octavia cu care se tin dupa sefu’.

  7. CJ-07-CFR Reply

    Io nu-l cunosc pe tipul pe care zici că a căzut dulapul. Dar din ce citesc, se pare că firma ar fi trebuit să se numească atlaSSib.

  8. Aya Reply

    RELATIA TRAIAN BASESCU – VIKTOR BOUT – TRAFIC DE ARMAMENT (2)
    (cu prime completari)

    Viktor Bout, fost ofiter GRU, anchetat pentru trafic de armament în favoarea retelelor teroriste din Orientul Mijlociu, Africa si al gherilelor FARC, si-a procurat arme si munitie din România (principalul “troc” fiind tigari-armament).
    Reteaua lui Viktor Bout este unica data fiind abilitatea sa de a livra arme sofisticate oriunde în lume si prin faptul ca traficul a luat amploare cu sustinerea lui Traian Basescu, in timpul mandatelor sale de ministru al Transporturilor.

    O paranteza:
    In 2005, odata cu instalarea lui Traian Basescu la Cotroceni, in calitate de presedinte, in Romania s-au desfasurat (cu protectie dispusa de la Cotroceni) negocieri intre traficantii de armament (colaboratori si membri ai retelei lui Viktor Bout) si destinatarii livrarilor ilicite.

    Implicarea lui Traian Basescu in operatiunile specifice traficului de armament a continuat, dupa 2005, in principal prin oferire de protectie.

    Unul dintre colaboratorii apropiati ai lui Viktor Bout, arestat anterior acestuia, a furnizat informatii despre modul de operare al ramificatiilor retelei si despre implicarea lui Traian Basescu in traficul “negru” transfrontalier de armament, in perioada in care era ministru al Transporturilor.
    Pe parcursul anchetei el a declarat ca Romania a fost, alaturi de Bulgaria, una dintre tarile care îi furnizau armament lui Viktor Bout.

    Informatia a fost confirmata si prin declaratiile date de Viktor Bout in timpul investigatiilor din SUA, unde a ajuns dupa arestarea sa in 2010, in Thailanda.
    In perioadele in care Traian Basescu a fost ministru al Transporturilor, Viktor Bout a cumparat din Romania, cu sprijinul acestuia, avioane din florila aeriana romaneasca. Avioanele au fost destinate traficului transfrontalier de armament.
    Ulterior cumpararii, aeronavele au fost inregistrate la companii precum Air Cess (Emirate), Santa Cruz Imperial Airlines, Renan Air.

    Conform unor importante surse americane, Viktor Bout a virat, in beneficiul lui Traian Basescu, sume de bani in conturi din afara Romaniei.

    Dupa 1996, in cursul mandatelor lui Traian Basescu de ministru al Transporturilor, Viktor Bout a transportat (conform propriilor declaratii) printre altele, armament catre zone africane aflate in conflict .
    Ruta transporturilor era Bugaria- Romania- Africa.
    In unele dintre aceste operatiuni, era transportat armament din Bulgaria catre Africa (fiind facuta o escala “tehnica” la Otopeni- militar, Baza-Sud, cu protectia lui Traian Basescu).
    In alte cazuri, la Bucuresti ajungeau avioanele incarcate cu tigari. Se realiza “trocul” tigari- armament. Apoi, armamentul era transportat catre Africa. Unul dintre aceste transporturi (aprilie 1998) este binecunoscut sub numele “Tigareta II”- “acoperit”, in Bulgaria, de Ioan Talpes (ambasador al Romaniei la Sofia) si, la Bucuresti, de Traian Basescu (ministru al Transporturilor, in epoca).

    Intr-o ordine conexa de idei, conform declaratiilor lui Viktor Bout, prin mijlocirea si cu sprijinul lui Traian Basescu ar fi fost trimise, catre zonele de conflict, rachete sol-aer.

    Memento.
    Aceasta declaratie aminteste, celor cu memorie buna, faptul ca, in 1998, Romania a fost tinta unui scandal declansat si sustinut, cu precadere, de CNN. Era vorba de faptul ca, in anul respectiv (1998)- cand Traian Basescu era ministru al Transporturilor- Romania ar fi fost implicata in livrarea de giroscoape de rachete balistice intercontinentale (SCUD) catre Irak.
    Ulterior, scandalul a fost acoperit prin declaratiile unor specialisti, conform carora Romania nu producea giroscoape de rachete SCUD. Analizand cu atentie declaratiile, se observa o deviere logica destinata stingerii scandalului: daca este adevarat ca Romania nu producea giroscoape de rachete SCUD, este la fel de adevarat ca scandalul viza livrarea lor, nu fabricatia.

    Conform surselor americane, un alt traficant de armament care a fi dat declaratii referitoare la implicarea lui Traian Basescu in traficul de armament si la relatiile dintre acesta si reteaua transfrontaliera condusa de Viktor Bout este Shimon Naor.

    P.S.
    Se pare ca vizita-fulger (si neasteptata) facuta de seful CIA la Bucuresti a avut directa legatura cu relatia dintre Traian Basescu si “traficantul mortii”, Viktor Bout, aflat, din 2010, detinut in SUA.
    Relatia Traian Basescu – GRU, privitoare la traficul de armament. este veche, ea luand amploare in perioada in care a fost sef al Agentiei NAVROM din Anvers (aflata in stricta vecinatate al unui “sediu sub acoperire” GRU).
    Sub acoperirea Agentiei NAVROM din Anvers a fost desfasurata si condusa de Traian Basescu o ampla operatiune de trafic “negru” armament- diamante (am detaliat in postari precedente).

    P.S.2
    Vizita discreta a sefului SRI, George Maior, in SUA si discutia pe care a purtat-o cu seful CIA au avut legatura cu “colaborarea” dintre Traian Basescu si Viktor Bout privind traficul “negru” transfrontalier de armament.

    De asemenea, problemele grave (si de ordin juridic!) derivand din “colaborarea” indelungata dintre Traian Basescu si Viktor Bout privind traficul transfrontalier de armament (in contextul terorismului international) au fost subiectul discutiilor intense (a se citi, o tentativa insistenta de negociere – ca si in cazul discutiilor dintre seful SRI-seful CIA) purtate de un veteran al serviciilor romanesti (inca nu ii dezvalui numele!) si Sean Joyce – specializat in combaterea terorismului international, fost responsabil cu problemele legate de terorism intenational, director adjunct al FBI din septembrie 2011.

    A bon entendeur, salut!

  9. Zana Buna Reply

    stiu si eu o faza..concurenta maxima pt cursa Romania-Anglia…
    soferul, dupa multi ani, pleaca de la companie…cu tot cu clienti! ca toti il sunau pe el…
    prin germania, la un peco, soferul(devenit sef acum, el comanda, el executa) sorbea cafeaua linistit,,
    pac! apare si ex sefu’ si de ciuda ca a plecat, si cu tot cu clienti, ii lipeste una peste ochi ex soferului….
    Nu e funny, dar e funny pt mine!!!
    cata ura si invidie sa ai sa faci asa ceva?!

Leave a Reply to Zana Buna Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *