9 lovituri

  1. Bula
    20, April, 2016 @ 6:54 am

    Chiar in centrul Clujului.
    Un politai l-a oprit pe un prieten si l-a amendat ca “a trecut prin rosu”.
    Intamplator, s-a intamplat exact in fata mea, eu am stat la marginea trotuarului.
    In acest caz, politaiul a avut problema cu “vizibilitate”. Din punctul de unde a pandit, la peste 50m de LATERALA semaforului nicdecum nu se putea vedea, doar intui culoarea acestuia din urma ! Deasupra, inainte si dupa masina prietenului au mai trecut inca alte 8-10. Noroc ca, am inregistrat probe pe telefon, iar procesul verbal s-a anulat in instanta. Dar a durat cateva saptamani urmarea “bolii de vizibilitate” !

    Reply

  2. DraconianTimes
    20, April, 2016 @ 8:48 am

    Sensul giratoriu din Marasti-iesirea spre aeroport.
    Chetani-jud. Mures, pe DN15, zilnic.
    Turda-intrarea dinspre Cluj, respectiv pe strazile principale cu sens unic.
    A3, pe sensul spre Turda, inaintea nodului rutier.
    Iernut, DN15, la iesirile/intrarile din oras, respectiv vizavi de Penny.

    Reply

  3. mutareainplic
    20, April, 2016 @ 10:23 am

    Sa te fereasca sfantul sa depasesti linia continua in fata lui Gaben!

    Reply

  4. CID
    20, April, 2016 @ 11:16 am

    E cam departe de tine dar totusi…
    La iesirea din Floresti,pe DN 1 catre Ploiesti,Bucuresti crezi ca localitatea s-a terminat (nu mai e nici o constructie) si accelerezi.Numai ca placuta care indica terminarea localitatii e ceva mai incolo si pe partea opusa stau borfasii de la rutiera bine mascati de gardul despartitor din beton.

    Reply

  5. Marie Jeanne Badita
    20, April, 2016 @ 5:56 pm

    Pe mine ma opreste un echipaj in Chiajna in fata casei in fiecare noapte…asa…de rutina. Le-am spus ca imi voi lipi actele in geam in caz ca nu ma recunosc dupa moaca 🙂

    Reply

  6. remus
    21, April, 2016 @ 1:35 pm

    Deci am scris o postare beton da cand sa dau submit proxy-ul de la corporatie mi-o dat fail. s-o dus postarea.
    Pe scurt te ia radaru pe muncii dupa ce scapi de imbulzeala de la sinterom si univ tehnica. Arza-i focu. in loc sa dea amezi de radar mai bine debaraseaza benzile de la trotuar pe ambele directii de cele 150-200 de masini care stau parcate acolo fix sub semnele de oprirea interzisa.

    Reply

  7. corcodusul
    21, April, 2016 @ 4:03 pm

    E60 – podul peste calea ferata din Sanpaul/Ogra – la oricare capat al podului te poti trezi cu “baietii”, la fel in Gaiesti

    Reply

  8. corcodusul
    21, April, 2016 @ 4:09 pm

    in cluj ii mai gasesti pe observatorului, pe dorobantilor langa tribunal, in p-ta m viteazu langa flacara violet, cateodata in parcarea de pe drumul spre “chicago”, pt. cei care o iau la stanga peste linia continua de pe calea manastur; pe str. bucium, imediat ce treci podul venind dinspre cora; pe splaiu;l independentei, imediat ce treci de sala sporturilor, inainte de biserica, stau ascunsi sub salciile alea de pe marginea drumului, etc.

    Reply

  9. matrixbrain
    26, April, 2016 @ 12:06 pm

    DN1, iesirea din Romanesti spre centura . La 2-300 m (spre zona Brazi) e o trecere de pietoni marcata vizibil, plus zone de aderenta sporita (de culoare rosietica). Daca nu e nici un pieton, ai tendinta sa pastrezi viteza de 70 km/h. Mare greseala. Pe asfalt inca nu s-a curatat complet restrictia de 50, asa ca la capatul liniei drepte, mascat de balustrada, sta pitulat un echipaj plin de bunavointa cu pietonii care tocmai nu treceau pe trecerea susnumita. Doar prahovenii sctiu de ce.

    Si inca una care te zgarie pe creierii mici.
    Mina din Filipesti de Padure (lignit, nu mare scofala de carbune) s-a inchis de peste 20 de ani. Insa calea ferata (1 fir) a ramas, inclusiv Crucea Sf. Andrei plasata fix in apropiere de fostul club “Minerul”, unde intretaie soseaua spre Moreni. Spatiul dintre sine e napadit de balarii, iarba si crangul au invadat si acolerit traversele, da nu … Crucea e sfanta si responsabilii credinciosi, nimic nu se clinteste. Soferii oricum franeaza, pentru ca interfata cu soseaua ofera prilejuri rare, de rupere bascula sau planetara, plus balans de lambada gratis, asa ca viat merge mai de parte, dar cu prioritate!

    Reply