De când Lufthansa m-a zburat la Timișoara în loc de Cluj pentru că pista era umedă (Wizz și Tarom aterizaseră fără probleme), și asta după ce știau, la decolarea din München, care sunt condițiile meteo, mi s-a zdruncinat iremediabil încrederea în calitatea germană. Apropos, dacă vrei să enervezi un neamț, spune-i că te aștepți de la el la calitate germană, așa cum oferă, de exemplu, Deutsche Bahn.

Sunt rău, știu.

Dar cum aș putea să nu fiu rău când, la aterizare în Frankfurt (băi, aeroportul ăla așa-i de mare, că cred că are primării de sector!), aflăm că nu putem gara pasărea de metal pentru că e ocupat locul de parcare de alt avion? (probabil șoferul coborâse numai să-și ia ceva de la ABC, bos, las și eu Boingu’ aici 2 minute cu avariile puse).

Și stăm și așteptăm, deși aveonul peste baltă pleca în 55 de minute, și trebuia să mai trec o tură prin poliția de frontieră, că SUA nu e-n Schengen (era să zic ”ca România”, dar m-am abținut).

Și stăm și ne roadem unghiile ca apucații, că mai erau și alți pasageri care trebuiau să prindă autobuzul peste baltă.

Și, ca să fim mai aproape de ieșire, eu cu toți croații și bulgarii ăștia care plecam în State năvălim în spațiul ălora de la Business Class, ăia, bogotanii și VIP-urile care se uitau la noi ca la hoardele din est, iertați-mă că-mi plimb sărăcia mea din România pe sub nasurile voastre fine!

Am prins cu bine conexiunea; și, spre marea mea surpriză, aveam să zbor cu cea mai mare pasăre comercială de pe planetă, Airbus 380.

Mno, vezi ce mare crești dacă papi și faci nani după-masa? (sursa)

Deci: 500 de kile de vopsea ca să-l acopere tot, poate duce peste 800 de oameni dacă are chef, mori de frig în el, că de-aia îți dau ăștia pături, și te uiți la o groază de filme. La noi or fost vreo 500 de oameni care or trebuit hrăniți, adăpați, duși la toto, vorba aia, șterși la fundic și deparazitați!

10 locuri pe rând. Noroc că nu se hotărăsc pasagerii să facă toți pârț în același timp!

Păi așa mulți am fost, că am stat vreo 2 ore până am ieșit din avion și am trecut de vamă. Și m-or lăsat să trec cu banane și mere și napolitane din România, că le-am zis că-s pentru consum intern, doar nu m-oi apuca să mint vameșii!

Ăsta-i aeroportul, văzut din metrou

San Francisco… deci m-am îndrăgostit de el la primii pași! E frumos, e mare, e aerisit.

Așa arată noaptea:

Tura viitoare nu mai vin fără o cameră bună

Mno, și am ajuns la hotel pe la 4 după-masa, m-am pus un pic să dorm… și m-am trezit la 1 noaptea, treaz lumină, de am rupt Facebook-ul în două de plictiseală, că doară nu m-oi apuca să citesc ceva! Noroc că am găsit pe un canal cea mai americană chestie posibilă, hahaaaa, hahahahaaa! Și m-am uitat, că noi, în România, nu avem așa ceva.

Vă pup, vă țin la curent, că azi începe conferința Enel Focus On (nu dau link, că-s zgârcit!).

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 10 comments

1. biaggio Reply

Nu mai bine ne faci o chemare si noua (macar la cativa)?

2. Ion a lu' Ion Reply

Moh, daca nu erau dungile alea rosii, juram ca ‘Frisco arata ca Cluju’… noaptea.

3. dw Reply

nu stiu unde ai vazut SF ca e aerisit e foarte aglomerat.
    De la tine de la hotel sari pe cable car, pana la Lombard st , apoi inapoi pana la pier 39-41. Uitate cum se face painea in virtrina, apoi degusta un burger adevarat de California de la In&Out, cere cartofi animal style ca e pe meniul secret. Apoi dai o fuga pana la Ghirardelli Square sa cumperi la nevasta si groparel ceva dulce din SF. Sari pe bicicleta si poti trece Golden Gate pana la Vista point pe dreapta. Daca mergi cu masina da o fuga pana in Sausalito si la intoarcere inainte de pod sa iesi sa mergi sus pe deal cu masina pana la Battery Spencer. Seara poti da o fuga pana la Twin Peaks, ai grija prin Castro.

4. Groparu Reply

@ biaggio: se scoate vizele! Asa se vorbește. O facut UE gât, ca de la ai noștri ma astept mai degrabă sa le scoată pe alea de Rassiya.
    @ dw: vineri am zi libera, am sa procedez întocmai! Multumesc de sfatele date.

5. George Reply

In loc de mere si napolitane, trebuia sa iti pui ceva flori in par – If you’re going to San Francisco…

6. Tibi Reply

Ca bun si vechi prieten ‘ti dau cateva sfaturi: cand mergi pe street nu te uita fix la persoanele din jurul tau, nu face gesturi interpretabile, nu intra in vorba cu cetateni necunoscuti, si, mai ales, nu te apleca never-ever, nici chiar fiind singur la dusul de la hotel!
    Nu de alta, dar e tare complicat sa vietuiesti in capitala mondiala a gheismului, si nu voiesc sa te-ntorni in Romanica avand annus ruptus!

p.s. daca LBGT nu e, nimic nu e!

7. Groparu Nemernic Reply

@ George: în părul de pe piept! Am.
    @ Tibi: vechi și bun prieten, atâta-s de urât, că nu reușesc să provoc vreo reacție de bun augur pentru nici o orientare sexuală.
    @ mac gregor: esteeee!

8. dw Reply

@Groparu nu se scot vizele ca se incoarda UE.
    Romania poate sa fie pe lista de Visa Waiver Program doar daca are sub 3% respingeri. Asta e leagea la americani debeaga sare UE in sus.
    Trebuie sa iti scimbi thema la blog ca suntem in 2017 si pe desktop fonturile sunt foarte mici iar pe mobil e un chin,