De atâtea ori am văzut reclama aia la Catena că aproape c-am ajuns să-mi doresc să mă îmbolnăvesc și să nu cumpăr de la ei sistemele care îmi vor salva viața, numai de-a dracu’. Mai ales după scandalul cu rinichiul brand ambassador-ului Arșinel. De ce? Pentru că soacră-mea, draga de ea, e operată de rinichi, și să nu vină nimeni să-mi zică că rinichiul lui soacră-mea e mai puțin important decât rinichiul lui Arșinel! Clar?

În fine, am văzut la Julică (da, mai trăiește, și încă bine, în sensul că-și permite ca vineri să nu publice nimic dacă s-a uitat prea mult la History cu o noapte înainte, un lux pe care eu nu mi l-am permis decât atunci când eram în perfuzii – cumpărate, firește, de la altă farmacie) cum că Farmacia Catena a – da, citiți bine – depus cerere la OSIM să înregistreze sloganul “prețuri mici”. În așa fel încât numai și numai ei să poată folosi sintagma asta în țara noastră românească. Pentru că e sintagma lor originală, pentru că ei au inventat-o și pentru că marți.

Monopol pe “prețuri mici”.

Numai și numai și numai ei.

Deci numai ei. Adică xeroxul din colț, care își face reclamă la studenți cu prețurile mici, poate fi dat în judecată de Catena pentru încălcare de violare de cum-se-cheamă-aia-cu-drepturile. Dacă ai un atelier de traduceri, să zicem, și le spui clienților “OK, vouă vă dăm de acum încolo cele mai mici prețuri de pe piață!”, în secunda următoare apare de sub masă avocatul Catena, fluturînd țâdula de la OSIM și răcnind “Haha, v-am prins, traducătorilor!!” Dacă mergi pe Calea Turzii… OK, aici nu mai continuăm, alo, Gropare, puțină decență se poate?

Dacă era vorba de orice altă întreprindere, aș fi zis “vreau și eu ce fumează strategul lor de marketing”, dar acolo, la farmacie, sigur au ei ceva substanțe care te fac să visezi mult mai frumos. Singura chestie de care mi-e cam frică: în țara lui Pictor Vonta care nu a plagiat, s-ar putea ca demersul Catenei să nu fie la caterincă. Așa că, de acum înainte, voi breveta și eu termenul “gropar”: vrei, nu vrei, tot la gropar ajungi, și dacă tot ajungi, plătește bloggerul, frate farmacie!

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 15 comments

  1. ion ion romanul care nu face politica Reply

    In nici o tara civilizata “valoarea sociala ” a unui om nu este criteriu de includere pe lista scurta de transplant. Numai in romanica se bate cu caramida in piept ca este o valoare si are drept sa ia posibilitatea unuia cu boala grava, avansata sa traiasca.
    Dar sa stii ca este un cimitir care si-a afisat/inregistrat acea zicala. Cauta pe fb si ai sa gasesti.

  2. CSB Reply

    Eu nu cred ca merge. Daca merge, maine ma duc sa inregistrez la OSIM marca “La Multi Ani” sa ma bucur de toate aniversarile. Sau acum in prag de Paste, as inregistra sintagma “Fie Ca…”, si dupa aia ma duc la Orange, Vodafone si Cosmote sa imi zica de unde sa-mi iau banii. Daca merge, dau de baut! Fie ca aceste ganduri de mai bine sa se implineasca.
    Stiu ca la un moment dat vroia Becali sa isi inregistreze numele la OSIM si parca nu a mers.

  3. Bucătarul leneș Reply

    În altă dezordine de idei, alaltăieri am intrat prima dată cu intenția de a cumpăra ceva la prețuri mici și era să-mi steie aspirina-n gât când mi-am dat seama că farmacia independentă e mai ieftină decât aia a atacului de cord. 👿

  4. Marian S Reply

    PS: acum, pe bune: nişte… nu mă iesprim, că sunt violent la ora asta. 😯
    Dacă o înregistrau pe aia cu “farmacia inimii“ mai era cum mai era, că e o găselniţă bună. Dar astea cu preţurile, vai, dar e cum zicea un amic pe vremuri: azi am cumpărat ceva cu suprapreţ redus. 🙄

  5. Alina Reply

    Si macar de ar avea preturi mici…dar au preturi foarte piperate la multe medicamente. Never ever nu cumpar de acolo…mai bine o farmacie independenta!

  6. Laura Reply

    Ce bine ca nu am nevoie de medicamente! Momentan. 😀 Spune-i lui Julius ca la Brasov Arsinel si Stela au fost pusi sa spuna bancuri in fata farmaciei, Pe scaune, din fericire pentru ei.

  7. krossfire Reply

    N-au cum sa obtina brevetul, dar e de remarcat ca au incercat (daca au incercat si nu e o legenda urbana, ca-mi pare greu de crezut). Asteptam copyright pe sintagma “promotie” 🙂

Leave a Reply to Marian S Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *