Idee de afaceri cine mai ştie a câta

În sara asta, pe când îmi beam cafeaua de seara marca Tuborg la o crâjmă din Mănăştur unde (!!!) “Ofertele speciale nu se aplică şi pe perioada Happy Hour” (la naiba! io credeam ca Happy Hour e chiar perioada de oferte speciale!!!), m-o trăznit.

Chelneriţa era genul acela de femeie slută, biata de ea, că şi io-s corespondentu’ ei masculin, care efectiv provoacă orice alceva decât libidoaie.

ORICE alceva.

Şi atunci – m-am gândit, nu ar fi tare să faci o crâjmă din asta numa’ cu cele mai najpa chelneriţe? Şi care să poarte tricouri pe care să scrie “Dacă îţi par sexy, e timpul să mergi acasă”? Si care clienti sa iti dea 10% din banii pe care nu-i mai cheltuie aiurea, ca sa n-aibe cap de lemn dimineata? Plus nevestele care cotizeaza finca le vine mai devreme betivanu’ acasa?

Nu ar fi asta super tare?

Crecă mâine îmi şi fac tricou din ăsta, să văd cum îmi stă cu el.

28 lovituri, dă-i și tu!