Faceţi-vă reclamă, da’ nu ca Cora!
Stau oamenii advertiseri, fac brainstorminguri interminabile, focus group-uri cu tot felul de gospodine si pensionari inervanti, îşi storc crierii să nască o idee, se lovesc de designerul cu freză fantastică şi piercing care visează arta grafică, nu pus electrocasnice în pajina de Photoshop, de copywriterul mahmur şi nemultumit că nimeni nu îl apreciaza la justa lui valoare, ca el ar trebui sa faca sloganuri la Nike, nu sa compună text pentru newsletter de mahazin pe care oricum nimeni nu îl citeste, proof-readerii care se asigură ca produsul să fie consistent cu imaginea, brandul, logo-ul, strategia Cora etc, reuşesc oamenii să le faca Cora-şilor o ofertă financiară suficient de sexy, se bucură că mai au o lună de lucru şi mai achită şi ei o lună ratele la laptop şi la telefonul cu 3G, şi JBENG!!! Scapă greşeala, ca pe porumbel o scapă pe ea, pe greşeală.
Newsletter primit pe mail, clic pe poză să măriţi:
Da’ nu încercaţi să accesaţi site-ul www.coro.ro. Că nu merge! www.cora.ro, in schimb, e bine mersi;)
Concluzia: DTP de cacat. Si apropo de asta, era mai demult un iaurt, de la voi Napolact cred, care avea desenat pe ambalaj un corn care semana de minune cu un penis 😀
Ia sa fac si eu oleaca de reclama ca tot pare in ton :-).
Daca te crezi capabil sa faci un business mai bine ca aia de vorbeste groparu de ei cauta-ma: http://redeul.ro/posts/744-cautam-colaboratori.
Ce-aveţi, bre, cu DTP-istul? Şi-o fi dat şi el salariul pe o sticlă de coniac.
CE NU FACE OMUL PT BANI..
Io as da orice sa fac campanii pentru Cora. Chiar nu ma motiveaza deloc Nike. As putea “atinge” target-ul Cora in cele mai nebanuite moduri cu putinta. Sa ne gadim: femei la menopauza, babe matusalemice, zugravi, manageri de top, fetite usoare, fatoaie grele, muieri de cariera de piatra, pedanti, nespalati… cu totii mi-ar aprecia creatiile si ar inchide ochii la greseli! No, ca m-am si udat…
oricum numa tu cred c-ai observat.
probabil le-a dictat textul la telefon vreun ungur. ca la ei asa se pronunta, “coro” 😉
O fi de la banane! 😀
de bah greselile sunt omenesti
shi la mine sa gresit cand m-am nascut
asa ca…….?????
Pliantele astea sunt ca testele de vedere. Probabil are nevoie si dtp-istul de ochelari…
Pliantele astea sunt ca testele de vedere. Probabil are nevoie si dtp-istul de ochelari…
ma bro’! apuca-te omule de beut ca nu pre-tz mai iese cu scrisu asa pe uscat! 🙂 …sau nu mai scrie in post. vezi tu amu, da io as zice sa futi o beuta ca esti mai castigat… pace
he-he…se mai întâmplă 😀
Gropare…Gropare … nu ma asteptam sa nu sti lucru asta. Aia au lucrat corect, cei de la Cora pentru atat au platit … nu au mai avut bani si pentru bastonasul ala de la “a” … si au facut un studu de piata, astfel au ajuns la concluzia ca daca pun “o” nu o sa observe decat maxim de groparu (el fiind singurul care primeste acest newsletter)
🙂
dovada clara ca PR-ul si marketingul sunt platite in conformitate cu valoarea resursei umane
Pe acelasi sistem, primesc azi newsletter de la http://www.women-world.ro care isi facea reclama la un concurs. Toate bune si frumoase, daca mailul de inscriere nu ar fi trebuit trimis la concurs@wome-world.ro. Si ca sa puna si o cireasa confiata pe tortulet, au scris mare denumirea premiului: Costumas Bunnt Suit, care era de fapt costumas bunny suit, care era de fapt doar costumas bunny, ca nu ne place redundanta.