Faceţi-vă reclamă, da’ nu ca Cora!

Stau oamenii advertiseri, fac brainstorminguri interminabile, focus group-uri cu tot felul de gospodine si pensionari inervanti, îşi storc crierii să nască o idee, se lovesc de designerul cu freză fantastică şi piercing care visează arta grafică, nu pus electrocasnice în pajina de Photoshop, de copywriterul mahmur şi nemultumit că nimeni nu îl apreciaza la justa lui valoare, ca el ar trebui sa faca sloganuri la Nike, nu sa compună text pentru newsletter de mahazin pe care oricum nimeni nu îl citeste, proof-readerii care se asigură ca produsul să fie consistent cu imaginea, brandul, logo-ul, strategia Cora etc, reuşesc oamenii să le faca Cora-şilor o ofertă financiară suficient de sexy, se bucură că mai au o lună de lucru şi mai achită şi ei o lună ratele la laptop şi la telefonul cu 3G, şi JBENG!!! Scapă greşeala, ca pe porumbel o scapă pe ea, pe greşeală.

Newsletter primit pe mail, clic pe poză să măriţi:

feb3_2

Da’ nu încercaţi să accesaţi site-ul www.coro.ro. Că nu merge! www.cora.ro, in schimb, e bine mersi;)

16 lovituri, dă-i și tu!