Comentezi şi câştigi 100 EUR, cum s-ar zice! Ba poate chiar o excursie în frumoasa noastră patrie în valoare de 700 EUR. Sapă mai departe pentru detalii. Sapă. Sapă!

Să începem cu începutul: vă invit la o mică bârfă despre operatorii de cablu – cu fir sau wireless. Upecei, erdeeşi, romtelecomi, gigi, boomi – care-or mai fi. Adică să-mi răspundeţi la întrebarea: de la cine să (nu) îmi pun cablu TV acasă?

Răspunsul nu mi-l doresc aici pe blog, ci să-l daţi pe gotservice.ro şi acolo să vă scrieţi comentariul, în categoria Telecom, domeniul CabluTV. De bine, de rău, de ce-o fi – exorcizaţi-vă demonii! Lăudaţi-l pe ficiorul de la cablu, sau spuneţi-ne şi nouă despre vocea aia sexy de la relaţii cu clienţi! Vorbiţi de semnale pierdute, de facturi umflate, de cabluri roase de şoricei! Apoi reveniţi pe site-ul gropăresc şi postaţi un comentariu cu linkul către comentariul vostru de pe gotservice – ca să ştiu şi eu cum selectez câştigătorii (care se vor alege prin random.org, ca să nu fiu acuzat de nepotisme şi corupţie şi şpăgi şi fifty-fifty à la Cluj). Se iau în calcul comentariile făcute până în 7 decembrie, iar anunţarea câştigătorului se va face în data de 8 decembrie. Da, 2011. Şi vă rog lăsaţi-mi un e-mail valid la comentarii. Şi dacă băgaţi mai multe comentarii, tot numai o dată vă iau în calcul: asta ca să ştiţi.

Aşadar? Ce (nu) v-a plăcut la un operator de cablu? Haideţi la psihoterapie de grup, că la psihiatrul Groparu primiţi bani dacă auziţi voci, nu invers.

100 EUR – 10.000 eurocenţi. Sau premiul cel mare, o excursie de 700 de epuroi când vreţi voi în România, până în iunie 2012, dacă reuşim să avem mai mult de, să zicem*, 150 de comentarii. Excursie pentru doi, să încercaţi paturile în reţeaua Perfect Tour! Să le faceţi să scârţâie, huţa-huţa! Yeeessss 😀

* depinde cum se descurcă ceilalţi bloggeri din campanie. Că dacă au ei mai multe comentarii, merge la ei premiul de 700. C-aşa-i în blogosferă!

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 83 comments

  1. Zoltan Reply

    Am cablu TV de la UPC si am si probleme… Nu o data s-a-ntamplat sa nu am semnal, mai ales spre seara, cand m-as fi uitat la vreun film…

  2. boemul Reply

    NU de la Dolce!!! romtelecom adică…
    au trimis pe careva cu depanarea după aproape trei săptămâni, fix a doua zi după ce i-am informat că reziliez conractul 🙂

  3. CJ-07-CFR Reply

    @zolty, dragă, era o parafrazare a unei replici devenite celebre, extrasă dintr-o stenogramă recentă. Doar că acolo erau ceva mai multe zero-uri. 🙂 Multă sănătate și ție!

  4. mosubibe Reply

    io nu-ti dau raspuns pe gotservice ca poate nu te-ntereseaza… personal umbresc pamantul in Oradea Mare noa, si sunt multumit de prestatiile rcs-rds pe plan local. chiar nu am avut ce sa le reprosez pana in prezent pe linie de partid, cablu TV, telefon fix, pix, mobil si net. am si net mobil da-i in bocceluta inca. vad insa ca p’in restu’ tarii is tare suparati iobagii si nu pricep că care-i treaba. uite de ex. ai doi clienti din Barlad, decat ca unu da nota 5 iar celalalt nota 10 boierilor de la rcs-rds de parca Barladu ar fi un ptic mai măroc ca Tokyo. stii ce, la-nceputu’ lu’ deţember trag o fuga de cal pana crapa la colojvar si daca vrei iti aduc un sample, bine?

  5. gLauR Reply

    Sincer, eu iti recomand sa nu iti pui de la vecinu, pentru ca de fiecare data o sa ti se para ca tu platesti prea mult si el … invers, ca tu platesti prea putin. Iar cand o sa apara o promotie la cablu si pretul va scade, tie tot atata o sa iti ia, chiar daca el da mai putin pe cablu.
    Asa ca recomandarea mea strong, este sa nu iti pui cablu de la vecinu’.

  6. tibi f Reply

    Am mar porbleme cu Digi deci cu firma RCS RDS. din 19 septembrie am contract cu ei, in 17 octombrie am renuntat la UPC pt Digi si nici pana azi, 29 nov, nu mi-au instalat cablu si net.
    Totu pe blogul meu:
    http://www.tibifarcash.wordpress.com

    BOOM e in faliment!

  7. Bogdan Niculae Reply

    Salut,
    Sa va zic despre next gen…..as spune povestea lunga, dar e prea lunga si va plictisesc 😀 Servicii bune, dar rezolvarea problemelor tehnice lasa de dorit. Comunicarea cu relatii clienti buna, dar pana la rezolvarea problemei iti creste barba.
    In plus am impresia ca nimeni nu stie de capul lui, iar ideea: “am notat si trimit solicitarea mai departe de sfanta” :))

  8. Suminona Reply

    Io nu particip la 100 (au alti nevoie mai mult ca mine) da dau si io o parere … am probleme cu rcs-ul de cand so nascut … adica.. de cind ni l-o instalat prima data… ca semnal prost si interferat cu statii de taximetristi … etc etc … si am luat si pachetul cu hbo ca nu e filtrat si o sa se vada mai bine… adica fix 2 zile dupa care s-o intors la origini … Prefer tv online prin streaming… adica exact de 6 ori pe an cind ma uit la un program tv

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *