Românii au două mari obsesii legate de cumpărături:

1. După lansarea oricărui produs, umblă ăștia la formulă și o strică

2. Prețurile la promoții sunt umflate artificial înainte, iar la promoții se revine la prețul inițial la care noi punem botul.

La prima, dacă nu ai un inginer alchimist cu timp liber la dispoziție închis în dulap, nu prea ai cum să contracarezi. Asta e, iei de bună ce-ți livrează corporațiile, te mai uiți pe etichetă, mai strâmbi din nas și te amăgești că, la începuturi, în tinerețea mea, lucrurile aveau gust mai bun.

La a doua, în schimb, ai două variante:

1. Mergi prin magazine și faci poze non-stop la produse, ca un giaponez

2. Îți instalezi Chrome (dacă nu-l ai deja instalat) și apoi îți instalezi extensia Cofffre. Cu trei de f, pentru că să nu uităm alte cuvinte glorioase care încep cu această consoană!

Cofffre este o extensie de Chrome care urmărește când scad prețurilor produselor din magazinele online, și atunci când se aplică o reducere, îți trimite un mail. Cum ar veni, lăsați reducerile să vină la mine! Se poate instala de aici.

Start-up românesc; și nu mai este un secret că în spatele proiectului stau doi developeri foarte talentați, Manafu și Orlando Nicoară Bloom, precum și alți doi foarte buni oameni de marketing. Sau oare e invers? Posibil, posibil.

Written by Groparu Nemernic

Nascut din spermatozoizi campioni... cred.

This article has 11 comments

  1. Nemultumitu' Reply

    Păi s-o luăm logic:
    Aplicaţia mă anunţă când au loc reduceri. Hmmmm ! Asta o văd şi cu ochiu’ liber în magazin, ideal este să mă anunţe şi când au loc scumpiri, că să ştiu dacă promoţiile sunt pe bune. Ar fi interesant să poţi vedea variaţia preţului în ultima perioadă. Deci, aplicaţia nu-mi garantează că reducerea nu vine după o scumpire. QED !

    P.S. “Developeri” !? Mă zgârie la urechi “englezismele” astea… Nu era mai bine programatori ?
    P.S.2 Da, în tinereţea mea (of, of !!!) şi ţigările, ălea-albe-super-long, miroseau mişto, de la 100 de metri, şi Pepsi avea alt gust…

  2. Groparu Nemernic Reply

    @ Nemultumitu’: asta aflam numai după ce o instalăm și monitorizăm produsul! Cred.
    Legat de alelante… io lucrez in IT și crede-mă că acolo se vorbește o altă limbă. Și da, și-n tinerețea mea beam 12 beri și eram jupân a doua zi… eheeeei, ce vremuri!

  3. Micu Lord Reply

    De la ce vine cofffre? Nu ti-a spus eminentii oameni de marketing, sau macar programatorii aia foarte talentati, Manafu si Orlando Bloom? (Io credeam ca ei sint cu marketingul dar, no, nima nu-i perfect.)

  4. Micu Lord Reply

    Deci asta a fost ultimul Black Friday adevarat, care sa tina din septembrie pina la prima ninsoare? S-a luat si mama si bunica caimacului. E nevoie de noi instrumente, mai potente. Ca nu poti duce, la nesfirsit, bizonul la adapat pe aceleasi poteci asfaltate.
    Hai, succesuri, la dezvoltatori! Sa nu ajunge cofffin startapu.

  5. CID Reply

    Daca stai si urmaresti pretul ca sa cumperi la promotie inseamna ca produsul ala nu-ti trebuie.Si faci o economie mult mai mare.

  6. Claudiu Reply

    1. adaugat extensie Cofffre la Chrome
    2. intrat pe *mag.ro; caut produsul pe care il urmaresc de vreo 2 luni; pretul lui “normal” e 1000 lei; momentan e “la reducere” – 850 lei (aici trebuie sa spun ca de vreo 2 luni acest produs pe *mag.ro e in permanenta cu pret redus, intre 800 si 950, cel putin cat am verificat eu
    3. adaugat produs in lista; setat alarma pentru reducere pret cu 10 procente
    4. primesc mail: produsul urmarit are pretul redus cu 10%: acum costa “decat” 900 lei
    5. dau remove extensiei Cofffre

  7. Mobgirl Reply

    Multam ca ne-ai avertizat, Claudiu. Era cat pe ce sa o instalez si eu.

  8. Razvan Tirboaca Reply

    @claudiu, ce s a întâmplat acolo a fost o mărire de preț urmată de o scădere, Cofffre ți a anunțat scăderea. Scăderea e raportată la prețul anterior, nu la cel la care ai adăugat produsul.

    Asta a fost o decizie luată de mine pentru că, deși inițial poate părea ilogică, am ratat câteva produse dorite aplicând algoritmul la care te așteptai tu.

    Caz real: frigider adăugat la 1400 lei, după 3 zile 2100 lei. Peste încă 5 zile 1700 lei, după 2 zile 2100 – prețul normal, de altfel. Practic am adăugat produsul la o promoție specială la prețul minim istoric trăind cu impresia ca 1400 e prețul normal, nu 2100. Evident nu am mai primit nici o notificare pentru ca nu a mai scăzut sub 1400, din contră. Și l am pierdut la 1600 pentru ca n am știut adevărul. Ne am uitat peste date si am descoperit pattern-ul, atunci am hotărât să raportăm scăderile la prețul anterior, nu la cel adăugat.

    Cu speranța că ți am îndepărtat îndoielile, anunț prima dată acum că vom afișa istoricul de preț al tuturor produselor urmărite la următorul update.

  9. Daniel Reply

    Nemultumitu’, incearca si extensia de la pricy.ro
    Are exact ce vrei tu, istoric de pret, acelasi produs la mai multe magazine, etc.

Leave a Reply to Micu Lord Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *