Ce să nu purtăm: evitaţi firma Outhorn

Înainte să plec ciocoieşte în Austria cu bloggerii în tabără de fotografie, în luna ianuarie, mi-am luat din Carrefour o geacă de schi Outhorn. Io n-aş prea fi vrut, că de banii ăia mai cumpăram două apartamente în Floreşti; dar nievasta o insistat că nu pot merge cu paltonul din liceu, că doar în ăla m-am însurat, plus că era geaca Outhorn la reducere, de la 180 la 150. Lei, da? Lei.

Zgârcit cum am fost mereu, dar şi cochet ca o fată, am întrebat-o pe tanti de la casierie dacă nu au programul rabla la geci de schi la reducere, unul din bancurile mele preferate cu oameni care nu au chef de bancuri. Dar tanti, aşa cum se vedea clar, nu avea chef de bancuri, lucru de care aveam să-mi dau seama după ce-i repetasem deja gluma de 13 ori fără ca ea să schiţeze un zâmbet gratis de exasperare măcar.

Primul lucru pe care l-am făcut după achiziţie a fost să mă laud pe Facebook că am geacă nouă, în timp ce unii oameni, săracii, nici măcar n-au bani să-şi plătească rovinieta la al doilea Jaguar; iar apoi am plecat în Austria cu satelitu’.

Revenind, am constatat că la voi, în România, anul ăsta nu au mai fost frigurile de anul trecut, când prin aprilie încă vânam pinguini pentru friptură prin pivniţa de la bloc; aşa că am purtat toată luna februarie căciula în buzunarul din partea stângă a gecii, ca în cazul în care dă cu ninsoare să-mi pot pune jobenul instant pe scăfârlie, într-o mişcare văzută într-un film cu Cood Hand Luke.

După vreo două săptămâni, nu mi-a venit să-mi cred ochilor: mâneca gecii se rosese de la frecuşul de buzunarul în care se afla căciula. Vă daţi seama?

Pune-te şi caută bonuri de casă de la Carrefour, apoi dă-ţi seama că nu le mai găseşti; plus că geaca începuse să se defecteze la vreo… 5 săptămâni după achiţizie. Deci nu în intervalul legal de 30 de zile în care poţi returna produsul. Lucrurile ar fi rămas aici; dar…

1. Un alt coleg îşi luase exact aceeaşi geacă şi avea aceeaşi problemă ca mine (scămoşare excesivă după purtat exclusiv în oraş)
2. Când am făcut, totuşi, reclamaţie la Carrefour fără bon mi-au spus că firma furnizoare şi-a retras marfa şi nu mai răspunde nimeni la telefon; dar m-a îndrumat cu căldură către site, să fac o reclamaţie. Site care arată aşa.

Nimeni nu e absurd; nici chiar un blogger cu nume funebru. Dar la 150 de lei mă aşteptam să mă ţină totuşi până în primăvară, nu să se defecteze după câteva săptămâni şi să arate ca după operaţiunea “Marea scămoşare de primăvară”.

photo(6) photo(7) photo(8)

Mai ales că de banii ăia puteam să-mi iau, fireşte, mai multe apartamente în Floreşti.

 

20 lovituri, dă-i și tu!